Page 14 - Petelin, Ana, in Helena Skočir. 2020. Ur. Raziskovanje za znanje, znanje za zdravje. Zbornik prispevkov z recenzijo. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 14
iskovanje za znanje, znanje za zdravje Zdravje posameznika ter družbe je v resnici v ospredju in v teh dneh edina
ter največja skrb, brez leporečenja … Znanstveniki mrzlično iščejo cepivo, ki
bi zaustavilo pandemijo bolezni covid 19, ki je lahko uničujoča, ne le za na-
še zdravje, dolgoročne posledice utegne imeti za gospodarstvo in celoten ži-
vljenjski ustroj družbe. Sedaj je čas, da pokažemo, kaj zmoremo skupaj, kako
smo kot družba sposobni mobilizirati vse zmogljivosti, od organizacijskih, ra-
ziskovalnih, medicinskih do proizvodnih …
Naši sodelavci in študenti se aktivno ter po svojih močeh vključujejo. Štu-
denti Zdravstvene in Medicinske fakultete UL so se skupaj odzvali na prošn-
jo Rdečega križa Slovenije za prostovoljstvo pri izvajanju nalog in aktivnos-
ti v Enoti za oskrbo bolnikov, ki deluje v Mobilnem stacionariju. Prostovoljci,
študenti Zdravstvene fakultete, študijskega programa zdravstvene nege in
študijskega programa babištva, bodo UKC Ljubljana pomagali pri izvajanju
zdravstvene nege pacientov.
Študentske konference so namenjene študentom in podpori njihovemu
vstopu v raziskovalno področje. Raziskovanje prispeva k razvoju discipline in
profesije, naši študenti pa so nosilci bodočega razvoja. Na Zdravstveni fakulte-
ti se zavedamo, da je povezovanje temelj za razvoj naših znanstvenih disciplin,
saj daje kakovostnejše rezultate. Naša pomembna prednost je pestrost študij-
skih programov in dejstvo, da izobražujemo strokovnjake za več strokovnih
področij, zato študentom že v času študija poudarjamo pomen medpoklicne-
ga sodelovanja v timu in s tem pomen celostne obravnave uporabnikov zdrav-
stvenih storitev. Vodilo interdisciplinarnosti in povezovanja uresničujemo tudi
na področju doktorskega študija, s sodelovanjem s samostojnim znanstvenim
področjem v dveh Interdisciplinarnih doktorskih študijih, in sicer Biomedicina
in Bioznanosti v okviru Doktorske šole Univerze v Ljubljani.
Ostanimo zdravi!
doc. dr. Andrej Starc,
dekan UL Zdravstvene fakultete.
12
ter največja skrb, brez leporečenja … Znanstveniki mrzlično iščejo cepivo, ki
bi zaustavilo pandemijo bolezni covid 19, ki je lahko uničujoča, ne le za na-
še zdravje, dolgoročne posledice utegne imeti za gospodarstvo in celoten ži-
vljenjski ustroj družbe. Sedaj je čas, da pokažemo, kaj zmoremo skupaj, kako
smo kot družba sposobni mobilizirati vse zmogljivosti, od organizacijskih, ra-
ziskovalnih, medicinskih do proizvodnih …
Naši sodelavci in študenti se aktivno ter po svojih močeh vključujejo. Štu-
denti Zdravstvene in Medicinske fakultete UL so se skupaj odzvali na prošn-
jo Rdečega križa Slovenije za prostovoljstvo pri izvajanju nalog in aktivnos-
ti v Enoti za oskrbo bolnikov, ki deluje v Mobilnem stacionariju. Prostovoljci,
študenti Zdravstvene fakultete, študijskega programa zdravstvene nege in
študijskega programa babištva, bodo UKC Ljubljana pomagali pri izvajanju
zdravstvene nege pacientov.
Študentske konference so namenjene študentom in podpori njihovemu
vstopu v raziskovalno področje. Raziskovanje prispeva k razvoju discipline in
profesije, naši študenti pa so nosilci bodočega razvoja. Na Zdravstveni fakulte-
ti se zavedamo, da je povezovanje temelj za razvoj naših znanstvenih disciplin,
saj daje kakovostnejše rezultate. Naša pomembna prednost je pestrost študij-
skih programov in dejstvo, da izobražujemo strokovnjake za več strokovnih
področij, zato študentom že v času študija poudarjamo pomen medpoklicne-
ga sodelovanja v timu in s tem pomen celostne obravnave uporabnikov zdrav-
stvenih storitev. Vodilo interdisciplinarnosti in povezovanja uresničujemo tudi
na področju doktorskega študija, s sodelovanjem s samostojnim znanstvenim
področjem v dveh Interdisciplinarnih doktorskih študijih, in sicer Biomedicina
in Bioznanosti v okviru Doktorske šole Univerze v Ljubljani.
Ostanimo zdravi!
doc. dr. Andrej Starc,
dekan UL Zdravstvene fakultete.
12