Page 29 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 29
Sekcija 2
Zbirka haikujev V naših mislih
Tea Furlan
Osnovna šola Draga Bajca Vipava
Na pobudo učencev, da izdajo novo pesniško zbirko, smo v projektnem de-
lu povezali učne cilje s področij slovenščine in likovne vzgoje ter oblikovali
zbirko haikujev V naših mislih. Učenci so med drugim na delavnici z umetni-
kom Vanjo Peganom sami tvorili to izpovedno pesniško obliko. Ob pomoči
umetnice Anke Kočevar so izdelali ilustracije na riževem papirju. Vsebinsko
nasprotje, ki se pojavi znotraj haikuja, so likovno izrazili tako, da so upoštevali
količinsko barvno nasprotje. Z dogovarjanjem, s sodelovanjem, predstavlja-
njem, kritičnim vrednotenjem in spoznavanjem novih kultur so razvijali svoje
sporazumevalne zmožnosti in vrednotili proces ustvarjanja ter umetnost na-
sploh.
Ključne besede: medpredmetne povezave, haiku, ilustracija, Vanja Pegan, An-
ka Kočevar, sporazumevalna zmožnost
29
Zbirka haikujev V naših mislih
Tea Furlan
Osnovna šola Draga Bajca Vipava
Na pobudo učencev, da izdajo novo pesniško zbirko, smo v projektnem de-
lu povezali učne cilje s področij slovenščine in likovne vzgoje ter oblikovali
zbirko haikujev V naših mislih. Učenci so med drugim na delavnici z umetni-
kom Vanjo Peganom sami tvorili to izpovedno pesniško obliko. Ob pomoči
umetnice Anke Kočevar so izdelali ilustracije na riževem papirju. Vsebinsko
nasprotje, ki se pojavi znotraj haikuja, so likovno izrazili tako, da so upoštevali
količinsko barvno nasprotje. Z dogovarjanjem, s sodelovanjem, predstavlja-
njem, kritičnim vrednotenjem in spoznavanjem novih kultur so razvijali svoje
sporazumevalne zmožnosti in vrednotili proces ustvarjanja ter umetnost na-
sploh.
Ključne besede: medpredmetne povezave, haiku, ilustracija, Vanja Pegan, An-
ka Kočevar, sporazumevalna zmožnost
29