Page 5 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 5
Kazalo

Kot uvod
Bogdana Borota, Vesna Geršak, Darja Štirn, Petra Štirn Janota in Katarina Česnik · 11

Predavanja · 13
Umetnik in umetniška izkušnja: ustvarjanje, poustvarjanje, soustvarjanje
skozi razumevanje plastenja slike
Katja Bednarik Sudec · 14
Uresničevanje ciljev projekta SKUM
Robi Kroflič · 15
Spoznanja projekta SKUM pri bogatenju kulturno-umetnostne vzgoje
in načrtovanju kurikularnih sprememb v slovenskih vrtcih in šolah
Bogdana Borota in Sonja Rutar · 16
Šola in umetnost
Vladimir Pirc · 17
Vzgojno-izobraževalni zavod kot kulturno središče lokalnega okolja
Vesna Podgornik, Jana Kalin in Katja Jeznik · 18
Vzgoja v času pandemije zahteva izgradnjo inovativnih učnih okolij – primer vzgoje
z umetnostjo
Petra Štirn Janota in Darja Štirn · 19
Prvi koraki v svet gledališča – malček kot gledalec in soigralec
Jelena Sitar Cvetko · 20
Plesati kurikulum: pomeni, potenciali in primeri vključevanja plesne umetnosti
v vzgojo in izobraževanje
Urša Rupnik, Gregor Kamnikar in Vesna Geršak · 21

Paralelne sekcije · 23
Ko glina v otroških rokah oživi
Lucija Škvarča · 24
Časovni trak mikrobov
Anita Godler, Nuša Jurjevič, Alenka Končan, Robertina Dugar in Urša Rupnik · 25
Ko kip oživi skozi otroške oči
Alenka Končan, Anita Godler in Robertina Dugar · 26

5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10