Page 392 - Vinkler, Jonatan, in Jernej Weiss. ur. 2014. Musica et Artes: ob osemdesetletnici Primoža Kureta. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 392
musica et artes

Bezić, Nada. »Edition Slave (Slavenski izdavački zavod)«. In Oesterreichisches
Musiklexikon, sv. 1 (Abbado-Fux), edited by Rudolf Flotzinger. Wien:
Verlag der Oesterreichischen Akademie der Wissenschaften, 2002.

Bezić, Nada. »Slike s izložbe: Uz izložbu Art déco u HGZ-u, (veljača – lipanj
2011.) postavljenu usporedo s izložbom Art déco i umjetnost u Hrvats-
koj između dva rata u Muzeju za umjetnost i obrt u Zagrebu.« Cantus
no. 168 (2011): 6.

Bezić, Nada. »Art déco u HGZ-u: Izložba u natuknicama.« HaGeZe 15
(2011): 3. Accessed January 1, 2015. http://www.hgz.hr/glasila/Glasilo_
HaGeZe_10-11_06.pdf.

Bielawski, Ludwik. Strefowa teoria czasu i jej znaczenie dla antropologii mu-
zycznej. Kraków: PWM, 1976.

Bingulac, Petar. Ekvinocijo – opera Marjana Kozine. Novi Sad: Srpsko naro-
dno pozorište, Opera, 1963.

Blaschtschyk, Leon Tadeusch. Das Lembergers Musiklebeben im XIX Jahr-
hundert. Die östliche Überschau, Band 1, Heft 4. Warszawa, 1991.

Bloomfield, Theodore. »In Search of Mahler’s Tenth: The Four Perform-
ing Versions as Seen by a Conductor.« The Musical Quarterly 74, no. 2
(1990): 175–96.

Bolesławska, Beata. Panufnik. Architekt emocji. Warszawa: PWM, 2014.
Bowler, Peter J. »Herbert Spencers Idee der Evolution und ihre Rezeption.«

In Die Rezeption von Evolutionstheorien im 19. Jahrhundert, edited by
Eve-Marie Engels, 309–25. Frankfurt a. M.: Suhrkamp, 1995.
Božič, Darijan. »Moja tri srečanja z Gorenjskim slavčkom.« Gledališki list SNG
Opere in baleta Ljubljana, 3. Ljubljana: SNG Ljubljana, 1996.
Branberger, Jan. Konservatoř hudby v Praze. Praha, 1911.
Branberger, Johann. Das Konservatorium für Musik in Prag. Translated to
German by Emil Bezecný. Praha, 1911.
Bravničar, Matija, in Anton Foerster: »Gorenjski slavček.« Gledališki list Ope-
re narodnega gledališča. Ljubljana, 1936/37.
Brendel, Franz. Die Musik der Gegenwart und die Gesammtkunst der Zukun-
ft. Leipzig: B. Hinze, 1854.
Brillenburg Wurth, Kiene. »Sounds Like Now: Music, Avant-gardism, and
the Post-modern Sublime.« In Music and literary modernism: Critical

390
   387   388   389   390   391   392   393   394   395   396   397