Page 161 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 161
na kakovosti strukturnih in procesnih pogojev ter učinkov študija ...
raziskovalnimi procesi ter študijskimi in študentskimi zadevami. Za ugotavljanje notranje
skladnosti posameznih lestvic v vprašalniku je bil izračunan koeficient Cronbach α.
Rezultati in interpretacija
Rezultati so predstavljeni po sklopih glede na oblikovana raziskovalna vprašanja.
Strukturni pogoji za študij
Strukturni pogoji za študij so pomemben dejavnik za zagotavljanje kakovosti vzgojno-izo-
braževalnega dela. Zajemajo prostorske in materialne pogoje za poučevanje, kot so na pri-
mer ustreznost opreme, higienski pogoji, dostopnost do informacij, učiteljev in strokov-
nih delavcev, pa tudi možnosti za vključevanje v druga univerzitetna okolja in obštudijske
dejavnosti. Strukturne pogoje so študentje ocenjevali s petstopenjsko ocenjevalno lestvico
Likertovega tipa, pri čemer je ocena 1 pomenila popolnoma neustrezno, 5 pa popolnoma
ustrezno. Rezultati so predstavljeni v spodnji preglednici.
Preglednica 26: Povprečna ocena strukturnih pogojev za študij skupaj in glede na način iz-
vedbe študija PV.
Dejavniki strukturnih pogojev Skupaj Način N M SD
izvedbe
N M SD študija:
Prostornost učilnic 344 3,12 1,134 redni 150 2,47 1,008
izredni 194 3,61 0,966
Opremljenost z IKT 339 3,73 0,831 redni 149 3,54 0,858
izredni 190 3,87 0,780
Prilagodljivost opreme v prostoru 343 3,52 0,891 redni 150 3,28 0,935
izredni 193 3,71 0,809
Higienski pogoji 339 3,99 0,726 redni 148 3,89 0,730
izredni 191 4,07 0,714
Dostopnosti do virov in literature 339 3,66 0,878 redni 149 3,70 0,786
izredni 190 3,63 0,944
Dostopnost do informacij splošnega značaja 341 3,82 0,779 redni 150 3,77 0,734
izredni 191 3,86 0,812
Dostopnost visokošolskih učiteljev 337 3,87 0,797 redni 149 3,89 0,727
izredni 188 3,86 0,850
Dostopnost visokošolskih sodelavcev 335 3,81 0,750 redni 149 3,77 0,739
izredni 186 3,84 0,759
Dostopnost strokovnih služb na fakulteti 331 3,74 0,911 redni 148 3,67 0,868
izredni 183 3,79 0,944
Možnost mednarodnih študijskih izmenjav 321 3,71 0,799 redni 148 3,91 0,852
izredni 173 3,54 0,711
Možnost vključevanja v druga univerzitetna okolja 323 3,54 0,736 redni 149 3,52 0,750
(na nacionalni ravni) izredni 174 3,56 0,725
Možnost vključevanja v druga univerzitetna okolja 324 3,53 0,740 redni 150 3,53 0,730
(na mednarodni ravni) izredni 174 3,53 0,750
Možnost vključevanja v obštudijske dejavnosti 322 3,50 0,851 redni 148 3,51 0,900
izredni 174 3,49 0,810
Legenda: N – število, M – povprečje, SD – standardni odklon.
159
raziskovalnimi procesi ter študijskimi in študentskimi zadevami. Za ugotavljanje notranje
skladnosti posameznih lestvic v vprašalniku je bil izračunan koeficient Cronbach α.
Rezultati in interpretacija
Rezultati so predstavljeni po sklopih glede na oblikovana raziskovalna vprašanja.
Strukturni pogoji za študij
Strukturni pogoji za študij so pomemben dejavnik za zagotavljanje kakovosti vzgojno-izo-
braževalnega dela. Zajemajo prostorske in materialne pogoje za poučevanje, kot so na pri-
mer ustreznost opreme, higienski pogoji, dostopnost do informacij, učiteljev in strokov-
nih delavcev, pa tudi možnosti za vključevanje v druga univerzitetna okolja in obštudijske
dejavnosti. Strukturne pogoje so študentje ocenjevali s petstopenjsko ocenjevalno lestvico
Likertovega tipa, pri čemer je ocena 1 pomenila popolnoma neustrezno, 5 pa popolnoma
ustrezno. Rezultati so predstavljeni v spodnji preglednici.
Preglednica 26: Povprečna ocena strukturnih pogojev za študij skupaj in glede na način iz-
vedbe študija PV.
Dejavniki strukturnih pogojev Skupaj Način N M SD
izvedbe
N M SD študija:
Prostornost učilnic 344 3,12 1,134 redni 150 2,47 1,008
izredni 194 3,61 0,966
Opremljenost z IKT 339 3,73 0,831 redni 149 3,54 0,858
izredni 190 3,87 0,780
Prilagodljivost opreme v prostoru 343 3,52 0,891 redni 150 3,28 0,935
izredni 193 3,71 0,809
Higienski pogoji 339 3,99 0,726 redni 148 3,89 0,730
izredni 191 4,07 0,714
Dostopnosti do virov in literature 339 3,66 0,878 redni 149 3,70 0,786
izredni 190 3,63 0,944
Dostopnost do informacij splošnega značaja 341 3,82 0,779 redni 150 3,77 0,734
izredni 191 3,86 0,812
Dostopnost visokošolskih učiteljev 337 3,87 0,797 redni 149 3,89 0,727
izredni 188 3,86 0,850
Dostopnost visokošolskih sodelavcev 335 3,81 0,750 redni 149 3,77 0,739
izredni 186 3,84 0,759
Dostopnost strokovnih služb na fakulteti 331 3,74 0,911 redni 148 3,67 0,868
izredni 183 3,79 0,944
Možnost mednarodnih študijskih izmenjav 321 3,71 0,799 redni 148 3,91 0,852
izredni 173 3,54 0,711
Možnost vključevanja v druga univerzitetna okolja 323 3,54 0,736 redni 149 3,52 0,750
(na nacionalni ravni) izredni 174 3,56 0,725
Možnost vključevanja v druga univerzitetna okolja 324 3,53 0,740 redni 150 3,53 0,730
(na mednarodni ravni) izredni 174 3,53 0,750
Možnost vključevanja v obštudijske dejavnosti 322 3,50 0,851 redni 148 3,51 0,900
izredni 174 3,49 0,810
Legenda: N – število, M – povprečje, SD – standardni odklon.
159