Page 206 - Hozjan, Dejan, ur., 2015. Razvijanje kakovosti na Univerzi na Primorskem. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 206
razvijanje kakovosti na univerzi na primorskem
Dodatno nas je v okviru pridobljenih kompetenc zanimala tudi kakovost in količina teore-
tičnega in praktičnega znanja.
Preglednica 60: Ocena študentov kakovosti pridobljenega teoretičnega znanja.
f f (%)
Nizka 1 7,7
Visoka 9 69,2
Zelo visoka 3 23,1
Skupaj 13 100,0
9 (69,2 %) študentk kakovost pridobljenega teoretičnega znanja ocenjuje kot visoko, 3
(23,1 %) kot zelo visoko, 1 (7,1 %) študentka pa kot nizko.
Preglednica 61: Ocena študentov kakovosti pridobljenega praktičnega znanja.
Zelo nizka f f(%)
Nizka 1 7,7
Niti, niti 3 23,1
Visoka 1 7,7
Zelo visoka 6 46,2
2 15,4
Skupaj 13 100,0
Preglednica 61 prikazuje ocene kakovosti pridobljenega praktičnega znanja. 6 (46,2
%) študentk ocenjuje kakovost pridobljenega praktičnega znanja kot visoko, 3 (23,1 %) štu-
dentke nizko, 2 (15,4 %) študentki zelo visoko, 1 (7,7 %) študentka pa kot zelo nizko.
V nadaljevanju prikazujemo ocene študentk glede ustreznosti razmerja med obsegom
teoretičnih in praktičnih vsebin.
Preglednica 62: Ustreznost razmerja med obsegom teoretičnih in praktičnih vsebin.
Je uravnoteženo f f (%)
Preveč teoretičnih in premalo praktičnih vsebin 6 50,0
Drugo: 5 41,7
1 8,3
Skupaj 12 100,0
6 (50 %) študentk je mnenja, da je razmerje uravnoteženo, 5 (41,7 %) je mnenja, da je
preveč teoretičnih in premalo praktičnih vsebin, 1 (8,3 %) študentka je kot drugo poudari-
la, da imajo preveč seminarskih nalog.
Študentke so s kakovostjo teoretičnega znanja v glavnem zadovoljne, nekoliko dvo-
mov pa se nam postavlja, glede na mnenja študentk, v okviru kakovosti praktičnega znanja.
Našo domnevo dodatno potrdi tudi preglednica, ki prikazuje uravnoteženost med praktič-
nim in teoretičnim znanjem. Študentke namreč izpostavljajo, da je v sklopu študija preveč
teoretičnih in premalo praktičnih vsebin.
Zaradi naših domnev dodatno poudarjamo povprečne ocene o kakovosti pridoblje-
nih kompetenc.
204
Dodatno nas je v okviru pridobljenih kompetenc zanimala tudi kakovost in količina teore-
tičnega in praktičnega znanja.
Preglednica 60: Ocena študentov kakovosti pridobljenega teoretičnega znanja.
f f (%)
Nizka 1 7,7
Visoka 9 69,2
Zelo visoka 3 23,1
Skupaj 13 100,0
9 (69,2 %) študentk kakovost pridobljenega teoretičnega znanja ocenjuje kot visoko, 3
(23,1 %) kot zelo visoko, 1 (7,1 %) študentka pa kot nizko.
Preglednica 61: Ocena študentov kakovosti pridobljenega praktičnega znanja.
Zelo nizka f f(%)
Nizka 1 7,7
Niti, niti 3 23,1
Visoka 1 7,7
Zelo visoka 6 46,2
2 15,4
Skupaj 13 100,0
Preglednica 61 prikazuje ocene kakovosti pridobljenega praktičnega znanja. 6 (46,2
%) študentk ocenjuje kakovost pridobljenega praktičnega znanja kot visoko, 3 (23,1 %) štu-
dentke nizko, 2 (15,4 %) študentki zelo visoko, 1 (7,7 %) študentka pa kot zelo nizko.
V nadaljevanju prikazujemo ocene študentk glede ustreznosti razmerja med obsegom
teoretičnih in praktičnih vsebin.
Preglednica 62: Ustreznost razmerja med obsegom teoretičnih in praktičnih vsebin.
Je uravnoteženo f f (%)
Preveč teoretičnih in premalo praktičnih vsebin 6 50,0
Drugo: 5 41,7
1 8,3
Skupaj 12 100,0
6 (50 %) študentk je mnenja, da je razmerje uravnoteženo, 5 (41,7 %) je mnenja, da je
preveč teoretičnih in premalo praktičnih vsebin, 1 (8,3 %) študentka je kot drugo poudari-
la, da imajo preveč seminarskih nalog.
Študentke so s kakovostjo teoretičnega znanja v glavnem zadovoljne, nekoliko dvo-
mov pa se nam postavlja, glede na mnenja študentk, v okviru kakovosti praktičnega znanja.
Našo domnevo dodatno potrdi tudi preglednica, ki prikazuje uravnoteženost med praktič-
nim in teoretičnim znanjem. Študentke namreč izpostavljajo, da je v sklopu študija preveč
teoretičnih in premalo praktičnih vsebin.
Zaradi naših domnev dodatno poudarjamo povprečne ocene o kakovosti pridoblje-
nih kompetenc.
204