Page 19 - Gačnik, Aleš (ur.). UNESCO forum. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015
P. 19
Aleš Gačnik,
predsednik UNESCOVEGA foruma
UNESCO FORUM:
K IZGRADNJI PLATFORME
ZA GENERIČNO PROMOCIJO
UNESCO PROGRAMOV NA SLOVENSKEM
Organizacija Združenih narodov za izobra-
ževanje, znanost in kulturo že 70 let povezuje
ljudi, narode in kulture v svojih enkratnostih in
različnostih. UNESCO je historično ogledalo,
civilizacijski kolejdoskop znanj in modrosti,
v katerem se kaže naš vsakokratni odnos do
narave, kulture in ljudi. Je ogledalo, v katerem
se preteklost sveta zrcali v prizmi prihodnosti.
Zaradi UNESCA je svet plemenitejši in lepši!
Za vas in vse nas, za generacije ki prihajajo …
Zavezanost miru, izobraževanju, izmenjavi
idej in znanju nas vodi k spoštljivemu, da
ne rečem k »naravnemu«, sobivanju s pre-
teklostjo ter k trajnostnemu razvoju sveta.
Zato ni naključje, da je Nelson Mandela prav
izobraževanje izpostavil kot najmočnejše
orodje za spreminjanje sveta. Tega se moramo
zavedati vsi, ki smo imeli ta privilegij, da smo
lahko študirali na odprtih svetovnih univer-
zah. Ali, kot je poudaril dr. Milan Brglez,
predsednik Državnega zbora RS, na osrednji
17
predsednik UNESCOVEGA foruma
UNESCO FORUM:
K IZGRADNJI PLATFORME
ZA GENERIČNO PROMOCIJO
UNESCO PROGRAMOV NA SLOVENSKEM
Organizacija Združenih narodov za izobra-
ževanje, znanost in kulturo že 70 let povezuje
ljudi, narode in kulture v svojih enkratnostih in
različnostih. UNESCO je historično ogledalo,
civilizacijski kolejdoskop znanj in modrosti,
v katerem se kaže naš vsakokratni odnos do
narave, kulture in ljudi. Je ogledalo, v katerem
se preteklost sveta zrcali v prizmi prihodnosti.
Zaradi UNESCA je svet plemenitejši in lepši!
Za vas in vse nas, za generacije ki prihajajo …
Zavezanost miru, izobraževanju, izmenjavi
idej in znanju nas vodi k spoštljivemu, da
ne rečem k »naravnemu«, sobivanju s pre-
teklostjo ter k trajnostnemu razvoju sveta.
Zato ni naključje, da je Nelson Mandela prav
izobraževanje izpostavil kot najmočnejše
orodje za spreminjanje sveta. Tega se moramo
zavedati vsi, ki smo imeli ta privilegij, da smo
lahko študirali na odprtih svetovnih univer-
zah. Ali, kot je poudaril dr. Milan Brglez,
predsednik Državnega zbora RS, na osrednji
17