Page 189 - Gričar, Sergej, in Štefan Bojnec, 2016. Aplikacija metodologije časovnih serij na primeru turističnih cen. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 189
Viri in literatura 189

Svetličič, Marjan. Svetovno podjetje. Ljubljana: Znanstveno in publicistično
središče, 1996.

Štambuk, Milko. Ekonomika i organizacija u ugostiteljstvu. Zagreb: Školska
knjiga, 1975.

Šugar, Violeta, and Mihajlo Tikvicki. »Entrepreneurship vs. Ecoprene-
urship – Integrated Approach to Housing.« In Entrepreneurship and
Macroeconomic Management: Reflections on the World in Turmoil, 5th
International Scientific Conference, edited by Kristina Afrić Rakitovac,
Violeta Šugar, and Vanja Bevanda, 1546–69. Pula: Univerza v Puli, Od-
delek za ekonomijo, 2011.

Šuligoj, Metod. »Delovni pogoji v gostinski dejavnosti.« Organizacija 39,
no. 2 (2006): 146–53.

Šuligoj, Metod. »Inovativnost zaposlenih v birokratskih hotelskih orga-
nizacijah.« Management 6, no. 1 (2011): 85–99.

Tribe, John. The Economics of Leisure and Tourism. Oxford: But-
terworth-Heinemann, 1996.

Trnavčevič, Anita, and Roberto Biloslavo. »Globalizacija, potrošništvo in
trajnostni razvoj.« In Danes za jutri: razmišljanja o vzgoji in izobraže-
vanju za trajnostni razvoj, edited by Suzana Sedmak, 11–20. Koper: Fa-
kulteta za management, 2009.

Trošt, Miha. Uporaba indeksov cen na UMAR – izbrani primeri. Ljubljana:
UMAR, 2009.

UMAR – Urad RS za makroekonomske analize in razvoj. »Učinek pre-
vzema evra na inflacijo v Sloveniji.« 2007. Accessed October 31, 2007.
http://www.umar.gov.si/informacije_za_javnost/obvestila in_sporo-
cila_za_ javnost/obvestilo/zapisi/ucinek _ prevzema_evra_na_inflaci-
jo_v_sloveniji/.

UMAR – Urad RS za makroekonomske analize in razvoj. »Jesenska na-
poved gospodarskih gibanj.« 2010. http://www.umar.gov.si/fileadmin/
user_upload/publikacije/analiza/napoved2010/JNGG_2010-28-10.
pdf.

Vašíček, Bořek. »Inflation Dynamics and the New Keynesian Phillips Cur-
ve in Four Central European Countries.« Emerging Markets Finance
and Trade 47, no. 5 (2011): 71–100.

Verhoeven, Joost W. M., Thomas J. L. Rompay, and Ad T. H. Pruyn. »The
Price Facade: Symbolic and Behavioural Price Cues in Service Envi-
ronments.« International Journal of Hospitality Management 28, no. 4
(2009): 604–11.
   184   185   186   187   188   189   190   191   192   193   194