Page 5 - Nemec Rudež, Helena, 2016. Analiza turističnega povpraševanja izbranih izvornih trgov Slovenije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 5
Kazalo
Kazalo tabel in slik • 7
Uvod • 11
Turistično povpraševanje in turistična ponudba • 13
Turistično povpraševanje • 13
Dejavniki turističnega povpraševanja • 14
Elastičnost turističnega povpraševanja • 18
Direktna cenovna elastičnost turističnega povpraševanja • 18
Križna cenovna elastičnost turističnega povpraševanja • 22
Dohodkovna elastičnost turističnega povpraševanja • 23
Ponudbena stran turističnega trga • 26
Dejavniki turistične ponudbe • 27
Cenovna elastičnost turistične ponudbe • 29
Preučevanje turističnega povpraševanja • 33
Kvalitativne metode napovedovanja turističnega povpraševanja • 35
Kvantitativne metode napovedovanja turističnega povpraševanja • 36
Napovedovanje turističnega povpraševanja z metodo časovnih vrst • 39
Napovedovanje turističnega povpraševanja z vzročno-posledičnimi modeli • 42
Preučevanje turističnega povpraševanja z vzročno-posledičnim modelom 43
Specifikacija modela in spremenljivke regresijskih modelov • 44
Cena proizvoda oz. cena destinacije • 45
Cena nadomestkov • 47
Dohodek potrošnikov • 48
Neprave spremenljivke • 48
Druge spremenljivke • 49
Kazalo tabel in slik • 7
Uvod • 11
Turistično povpraševanje in turistična ponudba • 13
Turistično povpraševanje • 13
Dejavniki turističnega povpraševanja • 14
Elastičnost turističnega povpraševanja • 18
Direktna cenovna elastičnost turističnega povpraševanja • 18
Križna cenovna elastičnost turističnega povpraševanja • 22
Dohodkovna elastičnost turističnega povpraševanja • 23
Ponudbena stran turističnega trga • 26
Dejavniki turistične ponudbe • 27
Cenovna elastičnost turistične ponudbe • 29
Preučevanje turističnega povpraševanja • 33
Kvalitativne metode napovedovanja turističnega povpraševanja • 35
Kvantitativne metode napovedovanja turističnega povpraševanja • 36
Napovedovanje turističnega povpraševanja z metodo časovnih vrst • 39
Napovedovanje turističnega povpraševanja z vzročno-posledičnimi modeli • 42
Preučevanje turističnega povpraševanja z vzročno-posledičnim modelom 43
Specifikacija modela in spremenljivke regresijskih modelov • 44
Cena proizvoda oz. cena destinacije • 45
Cena nadomestkov • 47
Dohodek potrošnikov • 48
Neprave spremenljivke • 48
Druge spremenljivke • 49