Page 78 - Ujčič, Anton, in Viktorija Florjančič, 2017. Javna uprava v računalniškem oblaku. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 78
na uprava v računalniškem oblaku

Najboljša stopnja zagotavljanja storitev (Service 3,96
Level Agrement) 3,92

Lasten držav ni računalnišk i oblak

Akreditirane storitve 3,69

Ponudnik z lokacijo v Sloveniji 3,55

Najugodnejši pogoji poslovanja 3,39

Velik ost ponudnik a 3,17

Uveljavljeni komercialni IT ponudniki 3,15

Ponudnik, s katerimi imamo že sklenjene pogodbe 2,85

78 o sodelovanju

12345

Slika 31: Merila za izbiro ponudnika storitev računalništva v oblaku v javni upravi

Potencialni vpliv računalništva v oblaku na organizacijo
V tem sklopu vprašanj so anketiranci, na osnovi 5-stopenjske Likerto-
ve lestvice (ocena (1) »sploh se ne strinjam«, ocena (5) »popolnoma se
strinj­am«) presojali trditve o vplivu računalništva v oblaku na organiza-
cijo kot celoto. Zanimala nas je njihova ocena, ali bi, skladno z napovedmi
v teoretičnem delu raziskave, računalništvo v oblaku spremenilo njihove
poslovne modele, zmanjšalo stroške poslovanja in povečalo inovativnost.
Povprečne ocene potencialnega vpliva računalništva v oblaku na organi-
zacijo, kjer so anketiranci zaposleni, prikazujemo na Sliki 14. Največ an-
ketirancev je ocenilo, da bodo z uvedbo računalniškega oblaka e-storitve
hitreje na voljo državljanom in tudi zaposlenim (3,47). Za tem ocenjujejo
možnost optimiranjem procesov (3,38) in spremembo interakcije z držav­
ljani, dobavitelji in kupci (3,36). Spremembo poslovnega modela so anke-
tiranci ocenili najslabše (3,22), kar je v nasprotju s pričakovan­ji in napo-
vedmi v teoretičnem delu naloge.
   73   74   75   76   77   78   79   80   81   82   83