Page 7 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
Slike
32 Slika 1: Pojmovni okvir koncepta poslovnega turizma
74 Slika 2: Model organiziranosti kongresne destinacije in povezave med skupinami
deležnikov
90 Slika 3: Pogostnost pojavljanja atributov (organizatorji in ponudniki storitev)
96 Slika 4: Pogostnost pojavljanja atributov (udeleženci)
148 Slika 5: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja)
z vidika udeleženca
153 Slika 6: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja)
z vidika ponudnika
157 Slika 7: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti prizorišča
z vidika udeleženca
161 Slika 8: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti prizorišča
z vidika ponudnika
165 Slika 9: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference
z vidika udeleženca
169 Slika 10: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference
z vidika ponudnika
32 Slika 1: Pojmovni okvir koncepta poslovnega turizma
74 Slika 2: Model organiziranosti kongresne destinacije in povezave med skupinami
deležnikov
90 Slika 3: Pogostnost pojavljanja atributov (organizatorji in ponudniki storitev)
96 Slika 4: Pogostnost pojavljanja atributov (udeleženci)
148 Slika 5: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja)
z vidika udeleženca
153 Slika 6: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti destinacije (kraja)
z vidika ponudnika
157 Slika 7: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti prizorišča
z vidika udeleženca
161 Slika 8: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti prizorišča
z vidika ponudnika
165 Slika 9: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference
z vidika udeleženca
169 Slika 10: Diagram lastnih vrednosti – atributi privlačnosti konference
z vidika ponudnika