Page 222 - Marovič, Mateja, in Andreja Sinjur, ur. 2018. Večdimenzionalnost socialnopedagoških diskurzov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 222
RECENZIJ
Monogra ja prinaša informativne, edukativne in suportivne socialnopedagoške
vsebine v polju razumevanja ranljivih družbenih skupin/posameznikov.
Dokumentira različne teoretične diskurze ter kvalitetne in re ektirane izkušnje
avtorjev/avtoric. Delo sestavljajo heterogeni prispevki, v katerih najdemo analizo
vzgojnih diskurzov, metodike dela z vedenjsko težavnimi otroki/mladostniki,
podporne oblike pomoči priseljenskim učencem, pomembnost upravljanja s
človeškimi viri, socialnopedagoške potenciale pri zagotavljanju inkluzivnega okolja,
temeljne elemente doživljajske pedagogike in njeno aplikativno vrednost na področju
socialnopedagoškega delovanja. Prispevki se medsebojno dopolnjujejo, hkrati pa
usklajujejo vrzeli med teorijo in prakso. Monogra ja na podlagi kvalitetnega
raziskovanja ter domišljenosti diskurzov, ki pomembno prispevajo k razvoju
socialnopedagoške doktrine, prinaša dodano vrednost v celotnem sistemu
formalne/neformalne pomoči različnim depriviligiranim skupinam/posameznikom.
PROF. DR. OLIVERA GAJIĆ
Monogra ja predstavlja vsebinsko bogato in poučno celoto v socialnopedagoškem
vzgojno-izobraževalnem polju. Teksti zajemajo različna socialnopedagoška
področja, povezana z ranljivimi družbenimi skupinami. Nekateri obravnavajo
teoretske in konceptualne vidike, drugi se bolj osredotočajo na raziskovanje
socialnopedagoških praks. Avtorji/avtorice prispevkov – z integracijo teorije in
prakse preko ustrezno izbranih raziskovalnih metod – z različnih zornih kotov
osvetlijo socialnopedagoško doktrino, na podlagi česar monogra ja predstavlja
pomemben doprinos na socialnopedagoškem področju, ki je s populacijo s
posebnimi potrebami najbolj neposredno povezano.
PROF. DR. TORSTEN FISCHER
Monogra ja prinaša informativne, edukativne in suportivne socialnopedagoške
vsebine v polju razumevanja ranljivih družbenih skupin/posameznikov.
Dokumentira različne teoretične diskurze ter kvalitetne in re ektirane izkušnje
avtorjev/avtoric. Delo sestavljajo heterogeni prispevki, v katerih najdemo analizo
vzgojnih diskurzov, metodike dela z vedenjsko težavnimi otroki/mladostniki,
podporne oblike pomoči priseljenskim učencem, pomembnost upravljanja s
človeškimi viri, socialnopedagoške potenciale pri zagotavljanju inkluzivnega okolja,
temeljne elemente doživljajske pedagogike in njeno aplikativno vrednost na področju
socialnopedagoškega delovanja. Prispevki se medsebojno dopolnjujejo, hkrati pa
usklajujejo vrzeli med teorijo in prakso. Monogra ja na podlagi kvalitetnega
raziskovanja ter domišljenosti diskurzov, ki pomembno prispevajo k razvoju
socialnopedagoške doktrine, prinaša dodano vrednost v celotnem sistemu
formalne/neformalne pomoči različnim depriviligiranim skupinam/posameznikom.
PROF. DR. OLIVERA GAJIĆ
Monogra ja predstavlja vsebinsko bogato in poučno celoto v socialnopedagoškem
vzgojno-izobraževalnem polju. Teksti zajemajo različna socialnopedagoška
področja, povezana z ranljivimi družbenimi skupinami. Nekateri obravnavajo
teoretske in konceptualne vidike, drugi se bolj osredotočajo na raziskovanje
socialnopedagoških praks. Avtorji/avtorice prispevkov – z integracijo teorije in
prakse preko ustrezno izbranih raziskovalnih metod – z različnih zornih kotov
osvetlijo socialnopedagoško doktrino, na podlagi česar monogra ja predstavlja
pomemben doprinos na socialnopedagoškem področju, ki je s populacijo s
posebnimi potrebami najbolj neposredno povezano.
PROF. DR. TORSTEN FISCHER