Page 4 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 4
ižnica Ludus · 12 · ISSN 2630-3809
Urednica zbirke · Silva Bratož
Aktivnost je bila izvedena v okviru projekta Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja
v pedagoških študijskih programih. Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega
socialnega sklada ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Operacija se izvaja v
okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju
2014–2020, prednostna os: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo
zaposljivost; prednostna naložba: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja
za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja,
posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik
učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifični cilj:
10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo
se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.
Publikacija je brezplačna.
Urednica zbirke · Silva Bratož
Aktivnost je bila izvedena v okviru projekta Inovativne in prožne oblike poučevanja in učenja
v pedagoških študijskih programih. Operacijo delno financira Evropska unija iz Evropskega
socialnega sklada ter Ministrstvo za izobraževanje, znanost in šport. Operacija se izvaja v
okviru Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike v obdobju
2014–2020, prednostna os: 10. Znanje, spretnosti in vseživljenjsko učenje za boljšo
zaposljivost; prednostna naložba: 10.1 Izboljšanje enakega dostopa do vseživljenjskega učenja
za vse starostne skupine pri formalnih, neformalnih in priložnostnih oblikah učenja,
posodobitev znanja, spretnosti in kompetenc delovne sile ter spodbujanje prožnih oblik
učenja, tudi s poklicnim svetovanjem in potrjevanjem pridobljenih kompetenc; specifični cilj:
10.1.3 Spodbujanje prožnih oblik učenja ter podpora kakovostni karierni orientaciji za šolajočo
se mladino na vseh ravneh izobraževalnega sistema.
Publikacija je brezplačna.