Page 233 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 233
časopis in njegovi bralci ...
Slika 36: YouTube kanal Primorskih novic z okrog 140 naročniki
Vir: https://www.youtube.com/channel/UCjk3z6XNdepcNOKECnHdJFw
(zajem zaslonske slike: V. Kotnik)
ma kot »regionalni dnevnik« z opredeljivo geografsko identitetno orienta-
cijo. To pogostokrat deklarativno prisotno ali zgolj med vrsticami različnih
propagandnih aktivnosti izrečeno sporočilo časopisne hiše se da izluščiti
tudi iz naslednjih bralskih, rekli bi avtsajderskih pozicij: »Primorske novi-
ce berem več ali manj zaradi lokalnih tematik … lokalni mediji nekako laž-
je poročajo in bolj korektno poročajo o tem, kaj se dogaja na lokalnem po-
dročju.« (INFm7); »V naši družini pa tudi v ostalih družinah na Primorskem
opažam, da smo naročeni na Primorske novice, ker je to nekakšna dolgo-
letna tradicija. To velja predvsem za nas starejše, mladi berejo druge stva-
ri. Poleg tega me zanimajo predvsem lokalne novice, ki neposredno zadevajo
našega življenja. [...] Lokalni mediji so potrebni, ker povezujejo krajane ozi-
roma občane, ker ne prezrejo lokalnih novic in ne dajejo poudarka samo na
nacionalnih ali mednarodnih temah kot ostali mediji.« (INFž10); »Primorske
novice občasno kupujem. Verjetno jih berem zato, ker so lokalni dnevnik, da
preberem kaj iz naših krajev, mogoče tudi koga poznam.« (INFž24); »Meni je
všeč, ker je relativno lokalni, čeprav je zajeta tudi širša okolica. To je takoz-
vani primorski časopis, obdeluje kompletno Primorsko, kar mi je zelo všeč …
Zame je tudi zelo dober ljudski, lokalni časopis. Lokalni časopisi so pomemb-
ni, ker dejansko lokalno populacijo usmerjajo in informirajo, kar iz širših
medijev, ki pokrivajo celotno državo, teh dogodkov ni.« (INFž25). Lahko bi
233
Slika 36: YouTube kanal Primorskih novic z okrog 140 naročniki
Vir: https://www.youtube.com/channel/UCjk3z6XNdepcNOKECnHdJFw
(zajem zaslonske slike: V. Kotnik)
ma kot »regionalni dnevnik« z opredeljivo geografsko identitetno orienta-
cijo. To pogostokrat deklarativno prisotno ali zgolj med vrsticami različnih
propagandnih aktivnosti izrečeno sporočilo časopisne hiše se da izluščiti
tudi iz naslednjih bralskih, rekli bi avtsajderskih pozicij: »Primorske novi-
ce berem več ali manj zaradi lokalnih tematik … lokalni mediji nekako laž-
je poročajo in bolj korektno poročajo o tem, kaj se dogaja na lokalnem po-
dročju.« (INFm7); »V naši družini pa tudi v ostalih družinah na Primorskem
opažam, da smo naročeni na Primorske novice, ker je to nekakšna dolgo-
letna tradicija. To velja predvsem za nas starejše, mladi berejo druge stva-
ri. Poleg tega me zanimajo predvsem lokalne novice, ki neposredno zadevajo
našega življenja. [...] Lokalni mediji so potrebni, ker povezujejo krajane ozi-
roma občane, ker ne prezrejo lokalnih novic in ne dajejo poudarka samo na
nacionalnih ali mednarodnih temah kot ostali mediji.« (INFž10); »Primorske
novice občasno kupujem. Verjetno jih berem zato, ker so lokalni dnevnik, da
preberem kaj iz naših krajev, mogoče tudi koga poznam.« (INFž24); »Meni je
všeč, ker je relativno lokalni, čeprav je zajeta tudi širša okolica. To je takoz-
vani primorski časopis, obdeluje kompletno Primorsko, kar mi je zelo všeč …
Zame je tudi zelo dober ljudski, lokalni časopis. Lokalni časopisi so pomemb-
ni, ker dejansko lokalno populacijo usmerjajo in informirajo, kar iz širših
medijev, ki pokrivajo celotno državo, teh dogodkov ni.« (INFž25). Lahko bi
233