Page 372 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 372
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

dijskega prostora. Koper & Ljubljana: Znanstveno-raziskovalno središče
Univerze na Primorskem & Inštitut za narodnostna vprašanja.

Kottak, Conrad (1990) Prime-Time Society: An Anthropological Analysis of
Television and Culture. Belmont, CA: Wadsworth.

Kozinetz, Robert V. (2010) Netnography: Doing Ethnographic Research Online.
Los Angeles in London: Sage.

Kramberger, Anton & Vehovar, Urban (2000) »Regime Change and Elite
Dynamics in Slovenia during the 1990s: What Can the Elite Reproduction
Rates Tell Us?«, v: Anton Kramberger (ur.), Mechanisms of Social

Differentiation in Slovenia: tematska številka Družboslovnih razprav,
16/32: 143–180. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede & Slovensko soci-
ološko društvo.

Kučan, Ana (1998) Krajina kot nacionalni simbol. Ljubljana: Znanstveno in pu-
blicistično središče.

Kučić, Lenart J. (2012) »Časopisi imajo, česar spletna podjetja nimajo – ure-
dniške odločitve«. Intervju z Evanom Sandhausom, arhivarjem New York
Timesa, foto: Roman Šipič, Delo – Sobotna priloga, 28. januar 2012, str.
18–19.

Kveder, Pavle (1940) »Planica – smučarski raj«, Vrtec, str. 210–212.

Lacey, Nick (2009) Image and Representation: Key Concepts in Media Studies.
Basingstoke & New York: Palgrave Macmillan.

Lambeth, Edmund B. (1997) Časnikarstvo kot zaveza. Ljubljana: Fakulteta za
družbene vede.

Lange, Patricia G. (2008) »Publicly Private and Privately Public: Social
Networking on YouTube«, Journal of Computer-Mediated Communication,
13: 361–380.

Lapchick, Richard E. (ur.) (1996) Sport in Society. Thousand Oaks: Sage
Publications.

Lauf, Edmund (2004) »Research Note: The Vanishing Young Reader:
Sociodemographic Determinants of Newspaper Use as a Source of Political
Information in Europe, 1980–98«, European Journal of Communication,
16(2): 233–243.

Laurier, Eric (2000) Why People Say Where They Are During Mobile Phone
Calls. Dostopno prek: http://www.geog.gla.ac.uk/~elaurier/dynami-
c/S&Swhere2-Title.html (17. 3. 2001).

372
   367   368   369   370   371   372   373   374   375   376   377