Page 61 - Rok, Marija. 2015. Poti v zaposljivost. Založba Univerze na Primorskem, Koper.
P. 61
6 Zaključek 61

- redno in sistematično spremljanje diplomantov in ustreznosti
kompetenc;

- redno in sistematično spremljanje zadovoljstva delodajalcev s kom-
petencami diplomantov;

- omogočanje karierne poti diplomantov v drugih dejavnostih na
podlagi razvitih generičnih kompetenc.

Kot opozarjajo Harkison, Poulston in Kim (2011), sta tako za izobra-
ževalno institucijo kot za študente bistvena identifikacija in razvoj tistih
kompetenc, po katerih je v dejavnosti največ povpraševanja. Institucija pa
mora redno in sistematično spremljati situacijo na trgu dela.

Pričujoča raziskava je bila opravljena na primeru ene visokošolske in-
stitucije; zato in zaradi značilnosti vzorca ni mogoče posploševati končnih
ugotovitev na širše skupine. Raziskava ni zajela implementiranosti kompe-
tenc zaposljivosti v učne načrte (zlasti implicitne oblike), uporabljanih me-
tod dela s študenti, načinov uvajanja študentov v realni sektor, seznanjanja
z razmerami na trgu dela, poklici bodočnosti in trendi v stroki. To ostaja
izziv za prihodnje raziskave.
   56   57   58   59   60   61   62   63   64   65   66