Page 110 - Gačnik, Aleš (ur.). UNESCO forum. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015
P. 110
Mednarodna polenta šola muzeologije, ki jo izvajamo od l. 2007 dalje, je po skoraj desetih letih postala
prepoznaven dogodek za študente in zaposlene doma in na tujem. Foto: arhiv FHŠ UP.

HEMAINE – Heritage Management, Interpretation
and Education, 2014, program ERASMUS +

Univerza na Primorskem FHŠ, Karlova Univerza v Pragi – Pedagoška fakulteta, Univerza
Banska (Bistrica Slovaška). Študenti so se seznanili z mednarodnimi koncepti in problemi
na področju kulturne dediščine, spoznavali mejnike v zgodovini kulturne dediščine in
njenega varovanja v svetovnem okviru, raznolikosti etičnih, izobraževalnih, teoretičnih
in praktičnih pristopov do kulturne dediščine v najširšem okviru ter najsodobnejše
smernice razvoja na širšem področju dediščine (www.pedf.cuni.cz).

Mednarodni projekti na področju varovanja
in promocije kulturne dediščine – izbor

Heritage Live – Živa, oživljena, doživeta kulturna dediščina, OP IPA Slovenija–Hrvaška
2007–2010, SI-HR Instrument za predpristopno pomoč, INTERREG in PHARE. V
okviru projekta sta sodelovali tudi društvi arhivistov iz Slovenije in Hrvaške ADS in
HAD. V okviru projekta sta med drugim nastala dva priročnika za študente (Stančić,

108
   105   106   107   108   109   110   111   112   113   114   115