Page 125 - Gačnik, Aleš (ur.). UNESCO forum. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015
P. 125
vari-Brabas. Tudi omenjena univerzitetna mreža je usmerjena v sistemsko povezo-
vanje na področju dokumentarnega dela, raziskav, izobraževanj in usposabljanj zaradi
učinkovitejše izmenjave znanj in izkušenj med univerzami, »odločevalci«, nevladnimi
organizacijami, civilno družbo in zasebnim sektorjem. Med dvema glavnima ciljema
delovanja UNESCOVE mreže UNITWIN »Kultura, turizem, razvoj« se izpostavlja
(Gravari-Barbas, Maria, 2014):

• P rispevek k oblikovanju strategij kulturnega turizma za trajnostni razvoj,
a. ki zagotavlja dolgoročno ohranjanje območij/dediščinskih lokalitet,
b. sodelovanje lokalnega prebivalstva pri projektih,
c. omogočanje medkulturnega dialoga.

• Prispevek k subregionalnemu, regionalnemu in medregionalnemu sodelovanju med
mednarodno priznanimi raziskovalci in profesorji, pedagoškim in raziskovalnim
osebjem na univerzah.

Spodbujanje in promocija lokalnega sodelovanja skozi akademsko mobilnost ter podporo
izobraževalnim programom in izmenjavam je pomemben princip delovanja omenjene
univerzitetne mreže kot znamke kakovosti. Med pomembnimi programskimi dejavnostmi
moramo izpostaviti tudi upravljanje modula »Tourism Management at WH Sites« na
magistrski ravni.

Aktivnosti UNESCOVE mreže UNITWIN »Kultura, turizem, razvoj« lahko raz-
delimo na tri glavne sklope:

• mednarodni seminarji UNESCOVE katedre,

• mednarodne delavnice mreže UNITWIN,

• mednarodne konference mreže UNITWIN.

Mednarodni seminarji UNESCOVE katedre

V partnerstvu z različnimi mednarodnimi in nacionalnimi organizacijami (WHC,
ICOMOS, Association des biens français du PM, Convention France-UNESCO) so
do decembra 2014 potekali naslednji mednarodni seminarji UNESCOVE katedre
(Gravari - Barbas, Maria. 2014):

• Sites urbains du patrimoine mondial en France et tourisme: quels questionnements?
UNESCO (27. maj 2010),

• Mesure et évaluation du tourisme sur les sites du patrimoine mondial:
questionnements et outils,UNESCO (30. maj 2011),

123
   120   121   122   123   124   125   126   127   128   129   130