Page 327 - Weiss, Jernej, ur. 2017. Glasbene migracije: stičišče evropske glasbene raznolikosti - Musical Migrations: Crossroads of European Musical Diversity. Koper/Ljubljana: Založba Univerze na Primorskem in Festival Ljubljana. Studia musicologica Labacensia, 1
P. 327
področje migracije glasbenih idej
Slika 28: Začetek skladbe Sloven'c Slovenca vabi skladatelja Ludvika Zepiča iz arhiva kam-
niške Lire.
Ko sem poslušal balet Plesna burleska Matije Bravničarja, mi je ta-
koj padla v uho ena od tem, ki je parafraza melodije drugega dela cerkve-
ne skladbe Andreja Vavkna Kraljevo znamnje. Skladatelj je najbrž zavestno
ironiziral temo napeva.
Slika 29: Primerjava cerkvene pesmi Kraljevo znamnje Andreja Vavkna in teme
iz Plesne burleske Matije Bravničarja.
V svojem delu Slovenski vojni requiem sem njegova liturgična dela (1.
in 7. stavek) hoté skomponiral na temo slovenske nagrobne pesmi Gozdič
je že zelen.
325
Slika 28: Začetek skladbe Sloven'c Slovenca vabi skladatelja Ludvika Zepiča iz arhiva kam-
niške Lire.
Ko sem poslušal balet Plesna burleska Matije Bravničarja, mi je ta-
koj padla v uho ena od tem, ki je parafraza melodije drugega dela cerkve-
ne skladbe Andreja Vavkna Kraljevo znamnje. Skladatelj je najbrž zavestno
ironiziral temo napeva.
Slika 29: Primerjava cerkvene pesmi Kraljevo znamnje Andreja Vavkna in teme
iz Plesne burleske Matije Bravničarja.
V svojem delu Slovenski vojni requiem sem njegova liturgična dela (1.
in 7. stavek) hoté skomponiral na temo slovenske nagrobne pesmi Gozdič
je že zelen.
325