Page 7 - Faganel, Armand, in Anita Trnavčević. 2017. Marketizacijski diskurz v izobraževanju. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
Kazalo
1 Uvod · 7
2 O marketizaciji skozi dekonstrukcijo · 11
2.1 Viri podatkov · 12
2.2 Dekonstrukcija · 16
2.3 Différance · 18
2.4 Pisanje in Différence · 21
2.5 Kritike dekonstrukcije · 22
2.6 Analiza diskurza · 24
3 Dekonstrukcija besedil · 29
3.1 Pomen in vloga javnega visokega šolstva · 33
3.2 Kakovost visokega šolstva · 39
3.3 Financiranje visokega šolstva · 44
3.4 Privatizacija visokega šolstva · 46
3.5 Neoliberalizem · 48
3.6 Marketizacija · 52
3.7 Nacionalni interes · 54
3.8 Visokošolska reforma in vplivi Evropske unije · 57
3.9 Globalizacija visokošolskega izobraževanja · 60
3.10 Liberalizacija, tržna dejavnost in konkurenčnost · 66
3.11 Študentje · 72
3.12 Visokošolski učitelji in sindikati · 77
3.13 Visokošolske institucije · 81
3.14 Refleksija in diskusija · 86
4 Zaključek · 103
Literatura · 117
Recenziji · 131
5
1 Uvod · 7
2 O marketizaciji skozi dekonstrukcijo · 11
2.1 Viri podatkov · 12
2.2 Dekonstrukcija · 16
2.3 Différance · 18
2.4 Pisanje in Différence · 21
2.5 Kritike dekonstrukcije · 22
2.6 Analiza diskurza · 24
3 Dekonstrukcija besedil · 29
3.1 Pomen in vloga javnega visokega šolstva · 33
3.2 Kakovost visokega šolstva · 39
3.3 Financiranje visokega šolstva · 44
3.4 Privatizacija visokega šolstva · 46
3.5 Neoliberalizem · 48
3.6 Marketizacija · 52
3.7 Nacionalni interes · 54
3.8 Visokošolska reforma in vplivi Evropske unije · 57
3.9 Globalizacija visokošolskega izobraževanja · 60
3.10 Liberalizacija, tržna dejavnost in konkurenčnost · 66
3.11 Študentje · 72
3.12 Visokošolski učitelji in sindikati · 77
3.13 Visokošolske institucije · 81
3.14 Refleksija in diskusija · 86
4 Zaključek · 103
Literatura · 117
Recenziji · 131
5