Page 380 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 380
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Powdermaker, Hortense (1950) Hollywood. The Dream Factory: An
Anthropologist Looks at the Movie-Makers. Boston: Little, Brown.

Powdermaker, Hortense (1962) Copper Town: Changing Africa. The Human
Situation on the Rhodesian Copperbelt. New York: Harper & Row.

Praprotnik, Tadej (2012) »Procesi upomenjanja osmišljanja sveta in konstruk-
cija identitete«, Monitor ISH 14(1): 75–115.

Praprotnik, Tadej (2015) »Prihajajo prosumerji in produserji. Transformacije
uporabniških praks v novih medijih«, Monitor ISH, XVII(2): 47–69.

Praprotnik, Tadej (2016) »Selfi kot kulturna praksa: Komuniciranje, samo-
predstavljanje in fotografija«, Medijska vzgoja in produkcija, 1: 1–17.

Praprotnik, Tadej (2017a) »Tekstam, torej sem; komuniciranje z mobilnimi te-
lefoni«, Medijska vzgoja in produkcija, 1: 1–20.

Praprotnik, Tadej (2017b) »Should I Text or Should I Talk? Transformations
of Communicative Practices by Mobile Phones«, Innovative Issues and
Approaches in Social Sciences, 10(1): 32–53.

Preston, P. (2009) Making the News: Journalisms and News Cultures in Europe.
London & New York: Routledge.

Pukl, Sašo (1999) »Uresničene Koširjeve sanje«, Večer, 7. januar 1999, str. 1.

Puro, Jukka-Pekka (2002) »Finland: A Mobile Culture«, v: James E. Katz
& Mark Aakhus (ur.), Perpetual Contact, str. 19–29. Cambridge, UK:
Cambridge University Press.

Pušnik, Maruša (1999) »Konstrukcija slovenske nacije skozi medijsko naraci-
jo«, Teorija in praksa, 36(5): 796–808.

Pušnik, Maruša (2007) »Ljudje na poziv: Rabe telefonije v zgodovinski per-
spektivi«, Javnost – The Public, 14: 19–38.

Pušnik, Maruša (2008) »Udomačenje televizije na Slovenskem: Javne in za-
sebne rabe televizije v zgodovinski perspektivi«, Javnost–The Public, 15(5):
113–132.

Pušnik, Maruša (2011) Popularizacija nacije: Komuniciranje, nacionalizem in
proizvodnja mej. Ljubljana: Fakulteta za družbene vede, Založba FDV.

Rader, Benjamin G. (1984) In Its Own Image: How Television Transformed
Sport. New York: The Free Press.

Radojković, Miroljub (1999) »Novinarska etika - evropska iskustva«, v: Etički
kodeksi za štampane i elektronske medije. Beograd: Nezavisno udruženje
novinara Srbije.

380
   375   376   377   378   379   380   381   382   383   384   385