Page 8 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 8
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

108 Zasebno, javno, spektakelsko
113 Lokalno, ubikvitetno, magično
118 Osebno, telesno, ritualno
124 Izolirano, dostopno, obsesivno

127 Sklep

129 Mediji v očeh nacionalne manjšine:
Etnografija medijske subjektivitete slovenske manjšinske populacije
v Italiji

133 Metodološka opomba

137 Akterska analiza soočanja percepcij

137 »Meje ni več, še vedno pa pogrešamo poznavanje naše zamejske stvarnosti
s strani Slovencev v Sloveniji«

140 »Domet identitetnih simbolov manjšine ne more biti le v tržnih znamkah
ali medijskih zgodbah«

144 »Dostop manjšine do medijev ni problem, problem je medijska obravnava
manjšine«

154 »V Sežani obiskujem fitness, torej redno čezmejno sodelujem«
164 »Skupen medijski prostor, kaj konkretno bi bilo to?«

170 Sklepne ugotovitve

175 Moda, mediji in elite:
Etnografija eksploatacije slovenske tranzicijske medijske promenade

175 Uvodna metodološka opomba

178 Analiza akterskih praks in percepcij modne družbene razlike

178 »V socializmu so bili rdeči direktorji, v tranziciji pa so postali harmonični
pari rdečih preprog«

182 »Mediji so modna pista slovenske elite, a še bolj so njen placebo«
192 »Ženske v iskanju primernih klobukov, moški po frak na posodo«

198 Sklepne ugotovitve

203 Časopis in njegovi bralci:
Etnografija nekega lokalnega producentskega in konzumentskega
habitusa

203 Nesamoumevnost medijskega razmerja: Pregled študij in ugotovitev

224 Antropologija na medijskem terenu: Epistemološka opomba in
metodološki okvir

8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13