Page 13 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 13
vsebina

27 Tabela 1: Baza informatorjev
56 Tabela 2: Reprezentacije medijske konstrukcije slovenskih smučarjev

skozi diskurzno analizo
60 Tabela 3: Število gledalcev neposrednih prenosov finalnih voženj

slalomskih tekem
72 Tabela 4: Konstitucija imaginarija slovenskega smučanja kot spektakla

nacije
95 Tabela 5: Tipizacijska shema opazovanja rab mobilne telefonije (I)
96 Tabela 6: Tipizacijska shema opazovanja rab mobilne telefonije (II)
97 Tabela 7: Shema tipologije javnih krajev
133 Tabela 8: Model družbene provenience sogovornikov
135 Tabela 9: Podatki o sogovornikih v raziskavi
176 Tabela 10: Model družbene provenience in aktualizacije sogovornikov
177 Tabela 11: Podatki o sogovornikih v raziskavi
226 Tabela 12: Podatki o sogovornikih v raziskavi
227 Tabela 13: Dvodelna etnografija intervjujske organizacije tematik
228 Tabela 14: Izhodišča, problemsko polje in cilji preučevanja
298 Tabela 15: Podatki o sogovornikih v raziskavi
300 Tabela 16: Vodilo za intervjuje

13
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18