Page 5 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 5
Kazalo

Seznam slik · 7
Seznam preglednic · 9
Zahvala · 11

1 Uvod · 13

2 E-izobraževanje in študij na daljavo · 19
2.1 Opredelitev osnovnih pojmov · 19
2.2 Študij na daljavo v Sloveniji · 23
2.3 Uporaba interneta med študentsko populacijo · 27

3 E-izobraževanje na Univerzi na Primorskem · 31
3.1 Predstavitev Univerze na Primorskem · 31
3.2 Projekt InoTeZ – Inovativno s tehnologijo do znanja · 32
3.3 Razumevanje in odnos do e-izobraževanja na u p · 35
3.4 Odziv u p na prvi val epidemije covida-19 · 45

4 E-izobraževanje na u p f m · 49
4.1 Začetek in razvoj · 49
4.2 Izvedba pedagoškega procesa pred epidemijo · 51
4.3 Izvedba pedagoškega procesa med epidemijo · 53

5 Preverjanje in ocenjevanje znanja · 71
5.1 Opredelitev osnovnih pojmov · 71
5.2 Ocenjevanje v slovenski visokošolski zakonodaji · 72
5.3 Uporaba i k t pri preverjanju in ocenjevanju znanja · 73
5.4 Izzivi izvedbe izpitov na daljavo · 75
5.5 Metodologija in raziskovalna vprašanja · 76
5.6 Rezultati raziskave · 77
5.7 Povzetek · 82

6 Evalvacija izvedb predmetov s področja poslovne informatike · 85
6.1 i k t praktikum 2019/2020 · 86
6.2 i k t praktikum 2020/2021 · 99
6.3 Primerjava uspešnosti študentov pri i k t praktikumu · 109
6.4 Poslovna informatika · 110

7 Vrednotenje pedagoškega dela v visokem šolstvu · 131
7.1 Uvod · 131

5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10