Page 7 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 7
Seznam slik

3.1 Podpora vodstva in vključenost i k t v pedagoški proces · 44
4.1 Struktura e-učilnice za študijsko leto 2020/2021 · 52
4.2 Podpora študentom prejšnjih generacij za predmete

s področja poslovne informatike · 54
4.3 Aktivnost v e-učilnici u p f m · 57
4.4 Podpora učiteljem v m s Teams · 59
4.5 Exam.net – vprašanja · 64
4.6 Exam.net – osebni podatki študenta · 65
4.7 Exam.net – nastavitev študentovega delovnega okolja · 66
4.8 Exam.net – varnostne nastavitve · 67
4.9 Exam.net – vstop študenta · 68
4.10 Študentski pogled na izpit v exam.net · 69
4.11 Nadzorna plošča izpita · 69
5.1 Raziskovalni okvir · 76
5.2 Struktura Moodlovih izpitov · 79
6.1 Študijska gradiva · 86
6.2 E-gradivo (Excel in Word) · 87
6.3 Zaznamki v interaktivnem videoposnetku · 87
6.4 Statistika uporabe lekcije · 88
6.5 i k t praktikum – teden pred prehodom na splet · 89
6.6 Prehod na splet · 90
6.7 Napovednika začetka srečanja v Arnes vox · 91
6.8 Posnetki srečanja na Arnes vox · 91
6.9 Prehod z Arnes vox-a na z o om · 92
6.10 Posnetek na Arnesovem videoportalu · 92
6.11 Preverjanje in ocenjevanja znanja na daljavo · 94
6.12 Videovodič opravljanja izpita · 94
6.13 Obremenitev študentov po tednih (2019/2020) · 98
6.14 Postavitev predmeta v e-učilnici · 100
6.15 Podpora študentom · 101
6.16 z o om-ove spletne predavalnice · 102
6.17 Primer ureditve teme v e-učilnici · 103
6.18 Pregled izvedenih z o om-ovih srečanj · 103
6.19 Pregled posnetkov z o om-ovih srečanj · 104
6.20 Obvestilo o izteku 90-dnevnega roka · 104

7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12