Page 9 - Florjančič, Viktorija. 2021. Koronaizziv visokega šolstva: od teorije k praksi. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 9
Seznam preglednic

2.1 Delež rednih uporabnikov interneta med študenti · 28
2.2 Namen uporabe interneta med študentsko populacijo · 28
3.1 Razumevanje e-izobraževanja in naklonjenost vodstva · 38
3.2 Vključenost i k t v pedagoški proces in obstoječa podpora

na fakulteti · 40
3.3 Ovire za uporabo i k t v pedagoškem procesu · 42
3.4 Podpora na ravni u p in odpiranje u p · 43
3.5 Najpogosteje uporabljene tehnologije za nadomeščanje

kontaktnih ur · 47
4.1 Vpisani študentje v 1. letnik po študijskih programih u p f m · 51
4.2 Študentje u p f m po študijskih letih · 52
4.3 Struktura najdejavnejših predmetov po letih · 56
5.1 Tehnologija, uporabljena pri izvedbi izpitov na daljavo · 78
5.2 Izzivi izpitov na daljavo · 80
5.3 Izpiti na daljavo v prihodnje · 81
5.4 Izpiti v prihodnje · 82
5.5 Spremembe po letu dni poučevanja na daljavo · 82
6.1 Mnenja študentov i k t praktikuma o gradivih (2019/2020) · 97
6.2 Študijske obveznosti pri i k t praktikumu (2019/2020) · 97
6.3 Primerjava mnenj o gradivih · 107
6.4 Primerjava mnenj o študijskih obveznostih · 108
6.5 Primerjava uspešnosti študentov · 110
6.6 Uspešnost študentov Poslovne informatike po letih · 111
6.7 Uspešnost študentov Poslovne informatike (2020/2021) · 121
6.8 Odziv študentov na anketo o izvedbi predmeta · 122
6.9 z o om-ova srečanja (mnenja študentov) · 122
6.10 Primerjava mnenj o gradivih · 123
6.11 Primernost študijskih obveznosti · 123
6.12 Zahtevnost študijskih obveznosti · 124
6.13 Uporaba i k t in zavedanje izzivov njene uporabe · 124
6.14 E-izpiti – mnenja študentov · 126
6.15 Povprečne vrednosti napredovanja študentov · 130
7.1 Osnovni podatki predmetov · 136
7.2 Preračun pedagoških ur v delovne ure · 136
7.3 Simulacija pedagoške obremenitve šest k t predmetov · 137

9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14