Page 35 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 35
Sekcija 4

Človeško telo skozi metafore in podobe

Darja Skutnik
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec

Sabina Jurhar
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec

Lucija Kompan
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec

Brigita Rapuc
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec

Luka Dakskobler
Samozaposlen v kulturi

Ker je poslanstvo naše šole izobraževati in vzgajati za delo v zdravstvu, smo
se osredotočili na pet pomembnih organov človeškega telesa (oči, jetra, sr-
ce, pljuča, koža), jih podrobneje spoznali in v medpredmetni povezavi o njih
širše razmišljali. Pri slovenščini so dijaki iskali fraze v zvezi z danimi organi, se
v zgodbah izražali s frazemi, iskali in prenašali pomene z enega predmeta v
drugega, pri športni vzgoji preučevali delovanje telesa pri naporu, pri ana-
tomiji pa razlagali njihovo delovanje v smislu preventive in kurative. Ko se je
priključil umetnik, smo vse to povezali s fotografijo in nastale so fotozgodbe,
v katerih so mladi celosten pogled na človeka izražali skozi metafore besed
in podob.

Ključne besede: človeški organi, fraze, fotozgodbe, metafore, medpredmetne
povezave

35
   30   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40