Page 35 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 35
Sekcija 4
Človeško telo skozi metafore in podobe
Darja Skutnik
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Sabina Jurhar
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Lucija Kompan
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Brigita Rapuc
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Luka Dakskobler
Samozaposlen v kulturi
Ker je poslanstvo naše šole izobraževati in vzgajati za delo v zdravstvu, smo
se osredotočili na pet pomembnih organov človeškega telesa (oči, jetra, sr-
ce, pljuča, koža), jih podrobneje spoznali in v medpredmetni povezavi o njih
širše razmišljali. Pri slovenščini so dijaki iskali fraze v zvezi z danimi organi, se
v zgodbah izražali s frazemi, iskali in prenašali pomene z enega predmeta v
drugega, pri športni vzgoji preučevali delovanje telesa pri naporu, pri ana-
tomiji pa razlagali njihovo delovanje v smislu preventive in kurative. Ko se je
priključil umetnik, smo vse to povezali s fotografijo in nastale so fotozgodbe,
v katerih so mladi celosten pogled na človeka izražali skozi metafore besed
in podob.
Ključne besede: človeški organi, fraze, fotozgodbe, metafore, medpredmetne
povezave
35
Človeško telo skozi metafore in podobe
Darja Skutnik
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Sabina Jurhar
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Lucija Kompan
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Brigita Rapuc
Srednja zdravstvena šola Slovenj Gradec
Luka Dakskobler
Samozaposlen v kulturi
Ker je poslanstvo naše šole izobraževati in vzgajati za delo v zdravstvu, smo
se osredotočili na pet pomembnih organov človeškega telesa (oči, jetra, sr-
ce, pljuča, koža), jih podrobneje spoznali in v medpredmetni povezavi o njih
širše razmišljali. Pri slovenščini so dijaki iskali fraze v zvezi z danimi organi, se
v zgodbah izražali s frazemi, iskali in prenašali pomene z enega predmeta v
drugega, pri športni vzgoji preučevali delovanje telesa pri naporu, pri ana-
tomiji pa razlagali njihovo delovanje v smislu preventive in kurative. Ko se je
priključil umetnik, smo vse to povezali s fotografijo in nastale so fotozgodbe,
v katerih so mladi celosten pogled na človeka izražali skozi metafore besed
in podob.
Ključne besede: človeški organi, fraze, fotozgodbe, metafore, medpredmetne
povezave
35