Page 37 - Razvijanje sporazumevalne zmožnosti s kulturno-umetnostno vzgojo
P. 37
Sekcija 4
Kemija skozi umetnost
Nina Žuman
Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer
Kemija je predmet, ki marsikateremu osnovnošolcu in tudi srednješolcu pri
dojemanju vsebin povzroča veliko težav. Poučevanje in učenje kemije s po-
močjo umetnosti se je izkazalo kot smiselno, saj smo dijakom vsaj delček vse-
bin približali na razumljivejši način ter vsebine nadgradili s konkretnimi pri-
meri in izdelki, ki so jih sami ustvarjali skupaj z zunanjimi sodelavci/umetniki.
Pri tem so dijaki v vsem teoretičnem izvajanju vsebin videli, zakaj, kje in kako
se znanje, ki ga pridobijo, tudi uporablja. Sodelovali smo z akademskim ki-
parjem Juretom Markoto in z Zavodom Kersnikova, natančneje Galerijo Ka-
pelica.
Ključne besede: Jure Markota, Galerija Kapelica, kemija, umetnost
37
Kemija skozi umetnost
Nina Žuman
Gimnazija Franca Miklošiča Ljutomer
Kemija je predmet, ki marsikateremu osnovnošolcu in tudi srednješolcu pri
dojemanju vsebin povzroča veliko težav. Poučevanje in učenje kemije s po-
močjo umetnosti se je izkazalo kot smiselno, saj smo dijakom vsaj delček vse-
bin približali na razumljivejši način ter vsebine nadgradili s konkretnimi pri-
meri in izdelki, ki so jih sami ustvarjali skupaj z zunanjimi sodelavci/umetniki.
Pri tem so dijaki v vsem teoretičnem izvajanju vsebin videli, zakaj, kje in kako
se znanje, ki ga pridobijo, tudi uporablja. Sodelovali smo z akademskim ki-
parjem Juretom Markoto in z Zavodom Kersnikova, natančneje Galerijo Ka-
pelica.
Ključne besede: Jure Markota, Galerija Kapelica, kemija, umetnost
37