Page 150 - Gačnik, Aleš (ur.). UNESCO forum. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015
P. 150
UNESCOV festival kot promocijski medij

Usmerjen je:
• v usklajeno popularizacijo in generično promocijo UNESCOVE filozofije,

programov, idej … na Slovenskem med različnimi deležniki na lokalni, regionalni,
nacionalni in globalni ravni,
• v krepitev identitete in moči znamke UNESCO tako na Slovenskem kot drugod po
svetu,
• v kreiranje večje prepoznavnosti na različnih prostorskih ravneh.

In prav zavoljo vsega zapisanega smo prepričani, da se lahko UNESCOV festival razvije
kot povezovalni, komunikacijski in promocijski medij na glokalni ravni.

Programska, organizacijska in finančna izhodišča
UNESCOVEGA festivala

Pogostost oz. cikličnost organizacije je odvisna od naše skupne ambicioznosti kot tudi
od smele, zlasti nacionalne politike pristojnega Ministrstva za šolstvo, znanost in šport
Republike Slovenije, pod okriljem katerega deluje UNESCOV urad na Slovenskem. In
prav zato potrebujemo UNESCOV festival, saj bomo z njim učinkoviteje krepili pomen
in poslanstvo znamke UNESCO ter posledično lažje zbujali zanimanje za programe in
aktivnosti te ugledne mednarodne organizacije. UNESCO ni le globalno prepoznavna
in vplivna znamka, ampak tudi mogočna socialna in profesionalna globalna mreža, ki
omogoča lokalnim deležnikom, da delujejo globalno in prepoznavno.

Z vidika celovite programske zasnove si kaže zastaviti naslednja vprašanja:
• n acionalni ali globalni kontekst,
• letna ali bienalna zasnova,
• enodnevna, dvodnevna ali večdnevna zasnova;
ali naj konceptualna zasnova obsega:
• znanstveni/strokovni del,
• k ulturni (dediščinski in umetniški) del,
• družabni/zabavni del,
• definiranje nosilne letne/bilateralne teme
• t ematske konference z domačimi in tujimi eksperti;

izbor lokacije v povezavi z izbrano temo, kot npr.
• Piran, 2016,

148
   145   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155