Page 151 - Gačnik, Aleš (ur.). UNESCO forum. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2015
P. 151
Ptuj, 2017,
• Škofja Loka, 2018,
• Novo mesto, 2019,
• Idrija, 2020,
itn.

Z vidika organizacijske zasnove si kaže zastaviti naslednja vprašanja:
• izbor nosilca za organizacijo UNESCOVEGA festivala:

v navezavi na dosedanje dogovore predlagamo, da je to Univerza na Primorskem,
• u strezna organizacijska struktura:

predsednik,
programski odbor,
organizacijski odbor (nekaj stalnih članov, drugi v izboru iz partnerskih okolij),
imenovanje predsednika in programskega odbora za mandatno obdobje petih let.

Z vidika finančne zasnove si kaže zastaviti naslednja vprašanja:

• z agotovitev sistemskih virov financiranja s strani UNESCOVEGA urada/Ministrstva
za šolstvo, znanost in šport Republike Slovenije,

• z agotovitev programskih in projektnih virov financiranja s strani drugih ministrstev

• i n lokalnih skupnosti (v primeru gostovanj in spreminjanja vsakoletnih ali bilateralnih
lokacij),

• izgradnja sponzorske in donatorske politike s sistemom ugodnosti,

• m ožnost ustvarjanja lastnih prihodkov z dogovornim in kontroliranim trženjem znamke
UNESCO, sredstva kotizacije, sponzorji, donatorji itn.

Urejeno, prepoznavno in komunikativno komuniciranje

Za uspešno prepoznavnost in učinkovito komunikativnost na trgu je potrebno urejeno,
kreativno in še zlasti inovativno komuniciranje z uporabo tako tradicionalnih kot sodob-
nih medijev, družbenih omrežij ter najsodobnejše IKT-tehnologije. Pomemben segment
urejenega komuniciranja predstavljajo tudi znaki, simboli, logotipi. In prav nič drugače
ni z uporabo znaka, imena, akronima ali, bolje, znamke UNESCO, ki je podvržena
razdelanim in močno kontroliranim pravilom uporabe v komercialne in nekomercialne
namene (Use of UNESCO’s name and logo, 2015). Moč, vpliv in vrednost znaka/logotipa
je soodvisna od znamke same, njenega družbenega, gospodarskega in kulturnega pomena.

Logotip UNESCA je sestavljen iz treh medsebojno povezanih elementov, o katerih se
ne razpravlja:

149
   146   147   148   149   150   151   152   153   154   155   156