Page 141 - Uran Maravić, Maja. Kategorizacija nastanitvenih obratov. Koper: Založba Univerze na Primorskem, 2016
P. 141
viri in literatura
nonical Analysis of Hotels in Thailand.« Journal of Quality Assurance in Hospita-
lity & Tourism 9, no. 1 (2008): 34–56.
Rumbak, Rudi. Primerjalna analiza sistemov kategorizacije nastanitvenih obratov v Slo-
veniji, Nemčiji, Švici in na Hrvaškem – hoteli. Ljubljana: Ministrstvo za gospodar-
stvo, 2009.
Rumbak, Rudi. Primerjalna analiza sistemov kategorizacije med državami v Evropi
(Nemčija, Avstrija, Italija, Švica) in Slovenijo za potrebe nadaljevanja projekta e-
-kategorizacija. Ljubljana: Slovenska turistična organizacijo, 2012.
Serrat, Josep M. B. »Quality of Hotel Service and Consumer Protection: An European
Contract Law Approach.« Tourism Management 32, no. 2 (2011): 277–87.
Sirše, Janez, Tanja Mihalič, and Maja Uran. Program celovitega spodbujanja kakovosti v
turizmu. Ljubljana: Mednarodni inštitut za turizem, 2006.
Stringam, Betsy B., John Gerdes Jr., and Dawn M. Vanleeuwen. »Assessing the Impor-
tance and Relationships of Ratings on User-Generated Traveler Reviews.« Jour-
nal of Quality Assurance in Hospitality & Tourism 11, no. 2 (2010): 73–92.
Stutts, Alan T., and James F. Wortman. Hotel and Lodging Management. New Jersey:
John Wiley & Sons, 2006.
Šuligoj, Metod. »Sodobni sistemi kategorizacij in kakovost v hotelirstvu – mednaro-
dna primerjalna analiza.« Organizacija 42, no. 2 (2009): A48–A55.
Talias, Motti. »Voluntary Hotel Regulation as a Political Compromise.« International
Journal of Hospitality Management 56 (2016): 10–7.
Tefera, Orthodox, and Krishna Govender. »Hotel Grading, Service Quality, Satisfac-
tion and Loyalty – Proposing a Theoretical Model and Relationship.« African Jo-
urnal of Hospitality, Tourism and Leisure 4, special edition (2015): 1–17.
The European Consumer Centres’ Network – ECC-net. Classification of Hotels Esta-
blishments within the EU. Bruselj: ECC-net, 2009.
Torres, Edwin N., Howard Adler, and Carl Behnke. »Stars, Diamonds, and Other
Shiny Things: The Use of Expert and Consumer Feedback in the Hotel Indust-
ry.« Journal of Hospitality and Tourism Management 21 (2014): 34–43.
United Nations World Tourism Organization (UNWTO) in International Hotel and
Restaurant Association (IH & RA). The Joint WTO & IH&RA Study on Hotel
Classification. Madrid: UNWTO, 2004.
UNWTO. Online Guest Reviews and Hotel Classification Systems: An Integrated
Approach. Madrid: UNWTO, 2014.
UNWTO. Hotel Classification Systems: Recurrence of Criteria in 4 and 5 Stars Hotels.
Madrid: UNWTO, 2015.
Uran, Maja. »Kakovost storitev kot strategija diferenciacije za ustvarjanje konkurenč-
ne prednosti slovenskega hotelirstva.« PhD diss., Univerza v Ljubljani, 2003.
Uran, Maja. Program za razvoj funkcionalne kakovosti. Ljubljana: Ministrstvo za gospo-
darstvo, 2008.
Uran, Maja, and Diana Conti. Program za vzpostavitev celovitega sistema razvoja kako-
vosti storitev v turističnih podjetjih. Ljubljana: Ministrstvo za gospodarstvo, 2006.

141
   136   137   138   139   140   141   142   143   144   145   146