Page 227 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 227
Literatura 227
Johannisson, B., and H. Landström. Images of Entrepreneurship and Small
Business: Emergent Swedish Contributions to Academic Research. Lund:
Studentlitteratur, 1999.
Jordan, J., and P. Jones. »Assessing Your Company’s Knowledge Manage-
ment Style.« Long Range Planning 30, no. 3 (1997): 322–3, 392–8.
Jöreskog, K. G., and D. Sörbrom. LISREL 8: Structural Equation Model-
ling with the SIMPLIS Command Language. London: Lawrence Er-
lbaum, 1993.
Jurančič, I. Plače v gospodarstvu: sistemizacija delovnih mest, metode za
vrednotenje dela in merila za ugotavljanje delovne uspešnosti. Ljubljana:
Uradni list Republike Slovenije, 1995.
Kalling, T. »Knowledge Management and the Occasional Links with Per-
formance.« Journal of Knowledge Management 7, no. 3 (2003): 67–81.
Kaplan, R. S., and P. D. Norton. The Balanced Scorecard. Boston: Harvard
Business School Press, 1996.
Kaplan, R. S., and P. D. Norton. Uravnoteženi sistem kazalnikov: The balan-
ced scorecard. Ljubljana: Gospodarski vestnik, 2000.
Kavčič, B. Sodobna teorija organizacije. Ljubljana: Državna založba Slove-
nije, 1991.
Kavčič, S. Merjenje uspešnosti poslovanja podjetij. Gradivo za posvetovan-
je Novosti pri računovodskem merjenju uspešnosti poslovanja podjetij.
Ljubljana: Slovenski inštitut za revizijo, 1998.
Kavčič, S. »Pomen učenja in managementa znanja za organizacije.«
Degree, Univerza v Ljubljani, 2006.
Keskin, H. »The Relationships between Explicit and Tacit Oriented KM
Strategy, and Firm Performance.« Journal of American Academy of Bu-
siness 7, no. 1 (2005): 169–75.
Kešeljević, A. »Intelektualni kapital kot nadgradnja človeškega in socialne-
ga kapitala.« Organizacija: revija za management, informatiko in kad-
re 37, no. 1 (2004): 43–50.
Klopčič, J. »Pomen organizacijskega učenja v sodobni organizaciji.« Spe-
cialistično delo, Univerza v Ljubljani, 2006.
Kmenta, J. Elements of Econometrics. New York: MacMillan, 1971.
Kolarić, B. Koliko je organizaciona kultura u »Telekom Srbiji« podesna za
implementaciju menadžmenta znanje. Novi Sad: Tehnički fakultet,
2007.
Johannisson, B., and H. Landström. Images of Entrepreneurship and Small
Business: Emergent Swedish Contributions to Academic Research. Lund:
Studentlitteratur, 1999.
Jordan, J., and P. Jones. »Assessing Your Company’s Knowledge Manage-
ment Style.« Long Range Planning 30, no. 3 (1997): 322–3, 392–8.
Jöreskog, K. G., and D. Sörbrom. LISREL 8: Structural Equation Model-
ling with the SIMPLIS Command Language. London: Lawrence Er-
lbaum, 1993.
Jurančič, I. Plače v gospodarstvu: sistemizacija delovnih mest, metode za
vrednotenje dela in merila za ugotavljanje delovne uspešnosti. Ljubljana:
Uradni list Republike Slovenije, 1995.
Kalling, T. »Knowledge Management and the Occasional Links with Per-
formance.« Journal of Knowledge Management 7, no. 3 (2003): 67–81.
Kaplan, R. S., and P. D. Norton. The Balanced Scorecard. Boston: Harvard
Business School Press, 1996.
Kaplan, R. S., and P. D. Norton. Uravnoteženi sistem kazalnikov: The balan-
ced scorecard. Ljubljana: Gospodarski vestnik, 2000.
Kavčič, B. Sodobna teorija organizacije. Ljubljana: Državna založba Slove-
nije, 1991.
Kavčič, S. Merjenje uspešnosti poslovanja podjetij. Gradivo za posvetovan-
je Novosti pri računovodskem merjenju uspešnosti poslovanja podjetij.
Ljubljana: Slovenski inštitut za revizijo, 1998.
Kavčič, S. »Pomen učenja in managementa znanja za organizacije.«
Degree, Univerza v Ljubljani, 2006.
Keskin, H. »The Relationships between Explicit and Tacit Oriented KM
Strategy, and Firm Performance.« Journal of American Academy of Bu-
siness 7, no. 1 (2005): 169–75.
Kešeljević, A. »Intelektualni kapital kot nadgradnja človeškega in socialne-
ga kapitala.« Organizacija: revija za management, informatiko in kad-
re 37, no. 1 (2004): 43–50.
Klopčič, J. »Pomen organizacijskega učenja v sodobni organizaciji.« Spe-
cialistično delo, Univerza v Ljubljani, 2006.
Kmenta, J. Elements of Econometrics. New York: MacMillan, 1971.
Kolarić, B. Koliko je organizaciona kultura u »Telekom Srbiji« podesna za
implementaciju menadžmenta znanje. Novi Sad: Tehnički fakultet,
2007.