Page 227 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 227
Literatura 227

Johannisson, B., and H. Landström. Images of Entrepreneurship and Small
Business: Emergent Swedish Contributions to Academic Research. Lund:
Studentlitteratur, 1999.

Jordan, J., and P. Jones. »Assessing Your Company’s Knowledge Manage-
ment Style.« Long Range Planning 30, no. 3 (1997): 322–3, 392–8.

Jöreskog, K. G., and D. Sörbrom. LISREL 8: Structural Equation Model-
ling with the SIMPLIS Command Language. London: Lawrence Er-
lbaum, 1993.

Jurančič, I. Plače v gospodarstvu: sistemizacija delovnih mest, metode za
vrednotenje dela in merila za ugotavljanje delovne uspešnosti. Ljubljana:
Uradni list Republike Slovenije, 1995.

Kalling, T. »Knowledge Management and the Occasional Links with Per-
formance.« Journal of Knowledge Management 7, no. 3 (2003): 67–81.

Kaplan, R. S., and P. D. Norton. The Balanced Scorecard. Boston: Harvard
Business School Press, 1996.

Kaplan, R. S., and P. D. Norton. Uravnoteženi sistem kazalnikov: The balan-
ced scorecard. Ljubljana: Gospodarski vestnik, 2000.

Kavčič, B. Sodobna teorija organizacije. Ljubljana: Državna založba Slove-
nije, 1991.

Kavčič, S. Merjenje uspešnosti poslovanja podjetij. Gradivo za posvetovan-
je Novosti pri računovodskem merjenju uspešnosti poslovanja podjetij.
Ljubljana: Slovenski inštitut za revizijo, 1998.

Kavčič, S. »Pomen učenja in managementa znanja za organizacije.«
Degree, Univerza v Ljubljani, 2006.

Keskin, H. »The Relationships between Explicit and Tacit Oriented KM
Strategy, and Firm Performance.« Journal of American Academy of Bu-
siness 7, no. 1 (2005): 169–75.

Kešeljević, A. »Intelektualni kapital kot nadgradnja človeškega in socialne-
ga kapitala.« Organizacija: revija za management, informatiko in kad-
re 37, no. 1 (2004): 43–50.

Klopčič, J. »Pomen organizacijskega učenja v sodobni organizaciji.« Spe-
cialistično delo, Univerza v Ljubljani, 2006.

Kmenta, J. Elements of Econometrics. New York: MacMillan, 1971.
Kolarić, B. Koliko je organizaciona kultura u »Telekom Srbiji« podesna za

implementaciju menadžmenta znanje. Novi Sad: Tehnički fakultet,
2007.
   222   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232