Page 228 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 228
Dejavniki uspešnosti managementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju

Koletnik, F. Upravljalno računovodstvo. Ljubljana: Ekonomska fakulteta,
1992.

Koulopoulos, T. M., and C. Frappaolo. Smart Things to Know about
Knowledge Management. Milford, Oxford: Capstone, 1999.

Kovač, J. »Organizacijske razsežnosti menedžmenta znanja.« In Manage-
ment znanja: znanje kot temelj razvoja: na poti k učečem podjetju, edited
by S. Možina and J. Kovač, 115–26. Maribor: Pivec, 2006.

Kovač, R. »Vodenje, motivacija in zadovoljstvo prodajnega osebja v založ-
niškem podjetju.« Master‘s degree, Univerza v Ljubljani, 2007.

Kovač, J., J. Mayer, and M. Jesenko. Stili in značilnosti uspešnega vodenja.
Kranj: Moderna organizacija, 2004.

Kovačič, A. »The Rule Transformation Approach to Business Revona-
228 tion.« Business Rules Journal 4, no. 8 (2003).

Kovačič, A., and V. Bosilj Vukšić. Management poslovnih procesov: prenova
in informatizacija poslovanja. Ljubljana: GV Založba, 2005.

KPMG Consulting. Knowledge Management Research Report 2000. 2000.
http://www.providersedge.com/docs/km_articles/kpmg_km_resear-
ch_report_2000.pdf.

KPMG Global Sustainability Services. KPMG International Survey of Cor-
porate Resposibility. 2005. http://commdev.org/files/1274_file_D2.pdf.

KPMG Knowledge Advisory Services. Insights from KPMG’s European
Knowledge Management Survey 2002/03. 2003. http://ep2010.salzbu-
rgresearch.at/knowledge_base/kpmg_2003.pdf.

Kralj, M. »Pomen organizacijske kulture pri združitvah in prevzemih.«
Degree, Univerza v Ljubljani, 2008.

Križman, V., and R. Novak. Upravljanje poslovnih procesov. Ljubljana: Slo-
venski inštitut za kakovost in meroslovje, 2002.

Kubr, M. The Knowledge Consulting: A Guide to the Profession. Geneva: In-
ternational Labor Office, 2002.

Kulkarni, U., and R. St. Louis. »Organizational Self Assessment of
Knowledge Management Maturity.« Proceedings of the Americas
Conference ofn Information Systems, 2003. http://aisel.aisnet.org/cgi/
viewcontent.cgi?article=1798&context=amcis2003.

Lank, E. »Building Structural Capital: A New Key to Generating Busine-
ss Value.« Knowledge and Process Management 4, no. 2 (1997): 73–9.

LaPlante, A. »Sharing the Wisdom.« Computerworld 31, no. 22 (1997):
73–4.
   223   224   225   226   227   228   229   230   231   232   233