Page 243 - Biloslavo, Roberto, in Kljajić-Dervić, Mirela, 2016. Dejavniki uspešnosti managementa znanja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 243
Recenziji
I
Pričujoča znanstvena monografija z naslovom Dejavniki uspešnosti mana-
gementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju je izdelana na podlagi
analize ter sinteze tujih in domačih del s področja managementa znanja ter
lastne empirične raziskave avtorjev. Avtorja sta izdelala izvirni model de-
javnikov vpliva na management znanja ter ugotovila vpliv izbranih dejav-
nikov nanj in posredno vpliv slednjega na uspešnost poslovanja v velikih,
srednjih ter malih trgovskih podjetjih v BiH. Avtorja tudi podajata ukre-
pe za razvoj managementa znanja v smeri ustvarjanja in ohranjanja konku-
renčne prednosti podjetij. Pri tem sta upoštevala posebnosti BiH kot drža-
ve v razvoju.
Management znanja sta opredelila kot sistematičen pristop, ki zaje-
ma celotno organizacijo, pri čemer management znanja predstavlja pro-
ces ustvarjanja, zajemanja, shranjevanja, pripravljanja in razširjanja znanja.
V sklepu znanstvene monografije pravita, da so ključni dejavniki uspeha
managementa znanja organizacijska kultura, človeški kapital, informacij-
ska tehnologija, sistem nagrajevanja, organizacijska struktura in vodenje.
Predstavila sta tudi zanimive rezultate bivariatne regresijske analize, v ka-
teri sta potrdila pozitiven vpliv v raziskavo vključenih ključnih dejavnikov
uspeha, kot so organizacijska kultura, vodenje, informacijska tehnologi-
ja, sistem nagrajevanja in človeški kapital. Z rezultati bivariatne regresijske
analize sta tudi ugotovila, da management znanja statistično značilno in
pozitivno vpliva na finančni in nefinančni kazalnik uspešnosti poslovanja.
Z rezultati študije predstavljata tudi praktične učinke, ker naj bi pomagali
podjetjem razumeti učinke uspešnega managementa znanja in kako učin-
I
Pričujoča znanstvena monografija z naslovom Dejavniki uspešnosti mana-
gementa znanja: Primer trgovine v državi v razvoju je izdelana na podlagi
analize ter sinteze tujih in domačih del s področja managementa znanja ter
lastne empirične raziskave avtorjev. Avtorja sta izdelala izvirni model de-
javnikov vpliva na management znanja ter ugotovila vpliv izbranih dejav-
nikov nanj in posredno vpliv slednjega na uspešnost poslovanja v velikih,
srednjih ter malih trgovskih podjetjih v BiH. Avtorja tudi podajata ukre-
pe za razvoj managementa znanja v smeri ustvarjanja in ohranjanja konku-
renčne prednosti podjetij. Pri tem sta upoštevala posebnosti BiH kot drža-
ve v razvoju.
Management znanja sta opredelila kot sistematičen pristop, ki zaje-
ma celotno organizacijo, pri čemer management znanja predstavlja pro-
ces ustvarjanja, zajemanja, shranjevanja, pripravljanja in razširjanja znanja.
V sklepu znanstvene monografije pravita, da so ključni dejavniki uspeha
managementa znanja organizacijska kultura, človeški kapital, informacij-
ska tehnologija, sistem nagrajevanja, organizacijska struktura in vodenje.
Predstavila sta tudi zanimive rezultate bivariatne regresijske analize, v ka-
teri sta potrdila pozitiven vpliv v raziskavo vključenih ključnih dejavnikov
uspeha, kot so organizacijska kultura, vodenje, informacijska tehnologi-
ja, sistem nagrajevanja in človeški kapital. Z rezultati bivariatne regresijske
analize sta tudi ugotovila, da management znanja statistično značilno in
pozitivno vpliva na finančni in nefinančni kazalnik uspešnosti poslovanja.
Z rezultati študije predstavljata tudi praktične učinke, ker naj bi pomagali
podjetjem razumeti učinke uspešnega managementa znanja in kako učin-