Page 54 - Bizjak, Marina. 2020. Petje v obdobju mutacije. Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani, Založba Univerze na Primorskem, Koper, Ljubljana.
P. 54
Vaja 2
Oblikujemo različne kombinacije od sprednjih (e, i) k zadnjim vokalom
(a, o, u).
Notni zapis 54.
Vir: Bizjak, 2017: str. 80.
Vaja 3
Vajo izvajamo navzgor po poltonih do e1 ali f1, nato navzdol do c1 ali
h. Pred vsako menjavo vdihnemo. Začnemo pri sprednjih (i, e, a, o, u) ali
zadnjih (u, o, a, e, i) in nato razvijamo proti bolj zaprtim oz. bolj odpr-
54 tim vokalom.
Notni zapis 55.
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51.
Vaja 4
Vzorec izvajamo na različne vokale »a«, »e«, »i«, »o«, »u« in kombinacije
le- teh navzgor po poltonih do a1, nato do izhodiščnega tona, s katerim
smo vajo začeli. Vdihnemo po koncu vzorca (po drugem taktu).
Notni zapis 56.
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51.
petje v obdobju mutacije
Oblikujemo različne kombinacije od sprednjih (e, i) k zadnjim vokalom
(a, o, u).
Notni zapis 54.
Vir: Bizjak, 2017: str. 80.
Vaja 3
Vajo izvajamo navzgor po poltonih do e1 ali f1, nato navzdol do c1 ali
h. Pred vsako menjavo vdihnemo. Začnemo pri sprednjih (i, e, a, o, u) ali
zadnjih (u, o, a, e, i) in nato razvijamo proti bolj zaprtim oz. bolj odpr-
54 tim vokalom.
Notni zapis 55.
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51.
Vaja 4
Vzorec izvajamo na različne vokale »a«, »e«, »i«, »o«, »u« in kombinacije
le- teh navzgor po poltonih do a1, nato do izhodiščnega tona, s katerim
smo vajo začeli. Vdihnemo po koncu vzorca (po drugem taktu).
Notni zapis 56.
Prirejeno po Cooksey, 1992: str. 51.
petje v obdobju mutacije