Page 48 - Fister jr., Iztok, and Andrej Brodnik (eds.). StuCoSReC. Proceedings of the 2017 4th Student Computer Science Research Conference. Koper: University of Primorska Press, 2017
P. 48
SKLEP modularized charge equalizer using a battery
monitoring IC for seriesconnected Liion battery
Ob eksperimentalnem testiranju naˇcrtanega vezja smo ugo- strings in electric vehicles. IEEE Transactions on
tovili, da bi bilo enega izmed prikljuˇckov treba zamenjati. Power Electronics, 28(8):3779–3787, 2013.
Prav tako bi za MOSFET stikala morali uporabiti poveˇcane
bakrene prikljuˇcke, saj smo imeli nekaj teˇzav pri spajka- [9] Linear Technology. LT3575 - Isolated Flyback
nju. Zaradi velikega ˇstevila komponent smo prav tako imeli Converter without an Opto-Coupler. Dostopno na:
nekaj teˇzav s slabimi povezavami, ki pa smo jih po prvem te- http://www.linear.com/product/LT3575. Dostopano:
stu vezja odpravili. Na mestih priklopa posameznih celic bi 1.5.2017.
lahko namestili temperaturne senzorje (NTK upore ali ter-
mometre na osnovi PN spoja), ki bi dodatno varovali paket [10] Linear Technology. LTC3300-1 - High Efficiency
pred morebitnim napaˇcnim delovanjem (a s tem poveˇcevali Bidirectional Multicell Battery Balancer. Dostopno
kompleksnost). na: http://www.linear.com/product/LTC3300-1.
Dostopano: 24.7.2017.
Elektronsko vezje bi lahko vgradili v plastiˇcno ali kovinsko
ohiˇsje, ki bi onemogoˇcilo nezaˇzeljene stike s komponentami, [11] M. Milanoviˇc. Moˇcnostna elektronika. Fakulteta za
bilo bi pa tudi treba poskrbeti za primeren dotok hladnega elektrotehniko, raˇcunalniˇstvo in informatiko, 2010.
zraka, saj se nekatere komponente (tranzistorji) ob daljˇsem
delovanju precej segrevajo. [12] TechWeb. Designing Isolated Flyback Converter
Circuits: Transformer Design. Dostopno na:
Z izdelanim vezjem smo zadovoljni, saj naprava zaenkrat http://micro.rohm.com/en/techweb/knowledge/acdc/acdc pwm/
sluˇzi namenu. Rezultati trdega dela se bodo v celoti pokazali Dostopano: 1.5.2017.
ˇsele, ko bo vezje sposobno opravljati nadzor in balansiranje
celice. [13] Texas Instruments. Power Topologies Handbook
Analog & MixedSignal. Dostopno na:
ZAHVALA https://www.ti.com/seclit/ug/slyu036/slyu036.pdf.
Dostopano: 24.7.2017.
Iskreno se zahvaljujemo profesorjema doc. dr. Miranu Ro-
diˇcu in red. prof. dr. Miro Milanoviˇcu ter asistentu dr.
Mitji Truntiˇcu s Fakultete za elektrotehniko, raˇcunalniˇstvo
in informatiko v Mariboru za pomoˇc pri izvedbi simulacij in
naˇcrtovanju elektronskega vezja.
REFERENCE
[1] S. Bacha, I. Munteanu, A. I. Bratcu, et al. Power
electronic converters modeling and control. Advanced
textbooks in control and signal processing, 454:454,
2014.
[2] Battery University. Basic to Advanced Battery
Information from Battery University. Dostopno na:
http://batteryuniversity.com/. Dostopano: 1.5.2017.
[3] Battery University. BU-908: Battery Management
System. Dostopno na:
http://batteryuniversity.com/learn/article/how to
monitor a battery. Dostopano: 29.8.2017.
[4] P. Bencak. Aktivni BMS sistem za Li-ion
akumulatorske baterije. Diplomsko delo. Univerza v
Mariboru, Fakulteta za strojniˇstvo, 2017.
[5] C. Bonfiglio and W. Roessler. A cost optimized
battery management system with active cell balancing
for lithium ion battery stacks. In Vehicle Power and
Propulsion Conference, 2009. VPPC’09. IEEE, pages
304–309. IEEE, 2009.
[6] Electronic Design. A Look Inside
Battery-Management Systems. Dostopno na:
http://www.electronicdesign.com/power/lookinside-
batterymanagementsystems. Dostopano:
29.8.2017.
[7] M. Hoque, M. Hannan, and A. Mohamed. Voltage
equalization for series connected lithium-ion battery
cells. In Smart Instrumentation, Measurement and
Applications (ICSIMA), 2015 IEEE 3rd International
Conference on, pages 1–6. IEEE, 2015.
[8] C.-H. Kim, M.-Y. Kim, and G.-W. Moon. A
StuCoSReC Proceedings of the 2017 4th Student Computer Science Research Conference 48
Ljubljana, Slovenia, 11 October
monitoring IC for seriesconnected Liion battery
Ob eksperimentalnem testiranju naˇcrtanega vezja smo ugo- strings in electric vehicles. IEEE Transactions on
tovili, da bi bilo enega izmed prikljuˇckov treba zamenjati. Power Electronics, 28(8):3779–3787, 2013.
Prav tako bi za MOSFET stikala morali uporabiti poveˇcane
bakrene prikljuˇcke, saj smo imeli nekaj teˇzav pri spajka- [9] Linear Technology. LT3575 - Isolated Flyback
nju. Zaradi velikega ˇstevila komponent smo prav tako imeli Converter without an Opto-Coupler. Dostopno na:
nekaj teˇzav s slabimi povezavami, ki pa smo jih po prvem te- http://www.linear.com/product/LT3575. Dostopano:
stu vezja odpravili. Na mestih priklopa posameznih celic bi 1.5.2017.
lahko namestili temperaturne senzorje (NTK upore ali ter-
mometre na osnovi PN spoja), ki bi dodatno varovali paket [10] Linear Technology. LTC3300-1 - High Efficiency
pred morebitnim napaˇcnim delovanjem (a s tem poveˇcevali Bidirectional Multicell Battery Balancer. Dostopno
kompleksnost). na: http://www.linear.com/product/LTC3300-1.
Dostopano: 24.7.2017.
Elektronsko vezje bi lahko vgradili v plastiˇcno ali kovinsko
ohiˇsje, ki bi onemogoˇcilo nezaˇzeljene stike s komponentami, [11] M. Milanoviˇc. Moˇcnostna elektronika. Fakulteta za
bilo bi pa tudi treba poskrbeti za primeren dotok hladnega elektrotehniko, raˇcunalniˇstvo in informatiko, 2010.
zraka, saj se nekatere komponente (tranzistorji) ob daljˇsem
delovanju precej segrevajo. [12] TechWeb. Designing Isolated Flyback Converter
Circuits: Transformer Design. Dostopno na:
Z izdelanim vezjem smo zadovoljni, saj naprava zaenkrat http://micro.rohm.com/en/techweb/knowledge/acdc/acdc pwm/
sluˇzi namenu. Rezultati trdega dela se bodo v celoti pokazali Dostopano: 1.5.2017.
ˇsele, ko bo vezje sposobno opravljati nadzor in balansiranje
celice. [13] Texas Instruments. Power Topologies Handbook
Analog & MixedSignal. Dostopno na:
ZAHVALA https://www.ti.com/seclit/ug/slyu036/slyu036.pdf.
Dostopano: 24.7.2017.
Iskreno se zahvaljujemo profesorjema doc. dr. Miranu Ro-
diˇcu in red. prof. dr. Miro Milanoviˇcu ter asistentu dr.
Mitji Truntiˇcu s Fakultete za elektrotehniko, raˇcunalniˇstvo
in informatiko v Mariboru za pomoˇc pri izvedbi simulacij in
naˇcrtovanju elektronskega vezja.
REFERENCE
[1] S. Bacha, I. Munteanu, A. I. Bratcu, et al. Power
electronic converters modeling and control. Advanced
textbooks in control and signal processing, 454:454,
2014.
[2] Battery University. Basic to Advanced Battery
Information from Battery University. Dostopno na:
http://batteryuniversity.com/. Dostopano: 1.5.2017.
[3] Battery University. BU-908: Battery Management
System. Dostopno na:
http://batteryuniversity.com/learn/article/how to
monitor a battery. Dostopano: 29.8.2017.
[4] P. Bencak. Aktivni BMS sistem za Li-ion
akumulatorske baterije. Diplomsko delo. Univerza v
Mariboru, Fakulteta za strojniˇstvo, 2017.
[5] C. Bonfiglio and W. Roessler. A cost optimized
battery management system with active cell balancing
for lithium ion battery stacks. In Vehicle Power and
Propulsion Conference, 2009. VPPC’09. IEEE, pages
304–309. IEEE, 2009.
[6] Electronic Design. A Look Inside
Battery-Management Systems. Dostopno na:
http://www.electronicdesign.com/power/lookinside-
batterymanagementsystems. Dostopano:
29.8.2017.
[7] M. Hoque, M. Hannan, and A. Mohamed. Voltage
equalization for series connected lithium-ion battery
cells. In Smart Instrumentation, Measurement and
Applications (ICSIMA), 2015 IEEE 3rd International
Conference on, pages 1–6. IEEE, 2015.
[8] C.-H. Kim, M.-Y. Kim, and G.-W. Moon. A
StuCoSReC Proceedings of the 2017 4th Student Computer Science Research Conference 48
Ljubljana, Slovenia, 11 October