Page 15 - Novak, Rajko, in Aleksander Janeš. 2017. Merjenje zrelosti procesne usmerjenosti. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 15
jšave
AJPES Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in sto-
ritve
APQC Ameriški center za produktivnost in kakovost (American
Productivity and Quality Center)
ASQ Ameriško združenje za kakovost (American Society for Qu-
ality)
BPI izboljševanje poslovnih procesov (Business Process Improve-
ment)
BPM management poslovnih procesov (Business Process Manage-
ment)
BPMM zrelostni model poslovnih procesov (Business Process Matu-
rity Model)
BPMS računalniško podprti sistemi za management poslovnih pro-
BPO cesov (Business Process Management Systems)
BPR procesna usmerjenost (Business Process Orientation)
BSC reinženiring oziroma prenova poslovnih procesov (Business
CBU Process Reengineering)
CEO sistem uravnoteženih kazalnikov (Balanced Scorecard)
z odjemalci povezane enote (Customer Business Unit)
glavni izvršni direktor (Chief Executive Officer)
AJPES Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in sto-
ritve
APQC Ameriški center za produktivnost in kakovost (American
Productivity and Quality Center)
ASQ Ameriško združenje za kakovost (American Society for Qu-
ality)
BPI izboljševanje poslovnih procesov (Business Process Improve-
ment)
BPM management poslovnih procesov (Business Process Manage-
ment)
BPMM zrelostni model poslovnih procesov (Business Process Matu-
rity Model)
BPMS računalniško podprti sistemi za management poslovnih pro-
BPO cesov (Business Process Management Systems)
BPR procesna usmerjenost (Business Process Orientation)
BSC reinženiring oziroma prenova poslovnih procesov (Business
CBU Process Reengineering)
CEO sistem uravnoteženih kazalnikov (Balanced Scorecard)
z odjemalci povezane enote (Customer Business Unit)
glavni izvršni direktor (Chief Executive Officer)