Page 212 - Kukanja, Marko. 2017. Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu: Zagotavljanje kakovosti ponudbe in lojalnosti gostov. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 212
Management kakovosti v prehrambnem gostinstvu
Poklar Vatovec, T. (2008). Kulinarika: študijsko gradivo. Koper, Sloveni-
ja: UP Fakulteta za turistične študije – Turistica.
Potočnik, V. (2004). Trženje storitev s primeri iz prakse. Ljubljana, Slove-
nija: Gospodarski vestnik.
Pratten, J. D. (2003). The training and retention of chefs. International
Journal of Contemporary Hospitality Management, 15(4), 237 – 242.
Pratten, J. D. (2004). Customer satisfaction and waiting staff. Internati-
onal Journal of Contemporary Hospitality Management, 16(6), 385–
388.
Pravilnik o izplenu živil, ki je neločljivo povezan s procesom predelave ži-
vil in priprave obrokov hrane (2008). Uradni list Republike Slovenije
113/2008 (9. 12. 2008). Pridobljeno s http://pisrs.si
212 Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih obratov (2009). Uradni list Repu-
blike Slovenije 72/2009 (3. 9. 2009). Pridobljeno s http://pisrs.si
Pravilnik o minimalnih tehničnih pogojih in o minimalnem obsegu storitev
za opravljanje gostinske dejavnosti. (2014). Uradni list Republike Slo-
venije 21/2014 (28. 3. 2014). Pridobljeno s http://pisrs.si
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o minimalnih teh-
ničnih pogojih in o minimalnem obsegu storitev za opravljanje gostin-
ske dejavnosti (2008).Uradni list Republike Slovenije 52/2008 (27. 5.
2008). Pridobljeno s http://pisrs.si
Prentice, C. (2013). Who stays, who walks, and why in high-intensity ser-
vice contexts. Journal of Business Research. V tisku.
Raajpoot, N. A. (2002). Tangserv. Journal of Foodservice Business Resear-
ch, 5(2), 109–127.
Ranaweera, C., in Neely, A. (2003). Some moderating effects on the ser-
vice quality-customer retention link. International Journal of Opera-
tions in Production Management, 23(2), 230–248.
Raspor, A. (2011). Pomanjkanje kadrov v slovenskem gostinstvu in tu-
rizmu. V V. Rajkovič (ur.), Znanje za trajnostni razvoj, 3. znanstvena
konferenca z mednarodno udeležbo Management, izobraževanje, turi-
zem (str. 2291–2297). Portorož, Slovenija: Fakulteta za turistične štu-
dije Turistica.
Rayer, S. (1996). Customer loyalty schemes: Effective implementation and
management. London, Anglija: Financial Times Retail and Consu-
mer Publishing.
Reeves, C. A., in Bednar, D. A. (1995). Quality as symphony. Cornell Ho-
tel and Restaurant Administration Quarterly, 36(3), 72–79.
Poklar Vatovec, T. (2008). Kulinarika: študijsko gradivo. Koper, Sloveni-
ja: UP Fakulteta za turistične študije – Turistica.
Potočnik, V. (2004). Trženje storitev s primeri iz prakse. Ljubljana, Slove-
nija: Gospodarski vestnik.
Pratten, J. D. (2003). The training and retention of chefs. International
Journal of Contemporary Hospitality Management, 15(4), 237 – 242.
Pratten, J. D. (2004). Customer satisfaction and waiting staff. Internati-
onal Journal of Contemporary Hospitality Management, 16(6), 385–
388.
Pravilnik o izplenu živil, ki je neločljivo povezan s procesom predelave ži-
vil in priprave obrokov hrane (2008). Uradni list Republike Slovenije
113/2008 (9. 12. 2008). Pridobljeno s http://pisrs.si
212 Pravilnik o kategorizaciji nastanitvenih obratov (2009). Uradni list Repu-
blike Slovenije 72/2009 (3. 9. 2009). Pridobljeno s http://pisrs.si
Pravilnik o minimalnih tehničnih pogojih in o minimalnem obsegu storitev
za opravljanje gostinske dejavnosti. (2014). Uradni list Republike Slo-
venije 21/2014 (28. 3. 2014). Pridobljeno s http://pisrs.si
Pravilnik o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o minimalnih teh-
ničnih pogojih in o minimalnem obsegu storitev za opravljanje gostin-
ske dejavnosti (2008).Uradni list Republike Slovenije 52/2008 (27. 5.
2008). Pridobljeno s http://pisrs.si
Prentice, C. (2013). Who stays, who walks, and why in high-intensity ser-
vice contexts. Journal of Business Research. V tisku.
Raajpoot, N. A. (2002). Tangserv. Journal of Foodservice Business Resear-
ch, 5(2), 109–127.
Ranaweera, C., in Neely, A. (2003). Some moderating effects on the ser-
vice quality-customer retention link. International Journal of Opera-
tions in Production Management, 23(2), 230–248.
Raspor, A. (2011). Pomanjkanje kadrov v slovenskem gostinstvu in tu-
rizmu. V V. Rajkovič (ur.), Znanje za trajnostni razvoj, 3. znanstvena
konferenca z mednarodno udeležbo Management, izobraževanje, turi-
zem (str. 2291–2297). Portorož, Slovenija: Fakulteta za turistične štu-
dije Turistica.
Rayer, S. (1996). Customer loyalty schemes: Effective implementation and
management. London, Anglija: Financial Times Retail and Consu-
mer Publishing.
Reeves, C. A., in Bednar, D. A. (1995). Quality as symphony. Cornell Ho-
tel and Restaurant Administration Quarterly, 36(3), 72–79.