Page 120 - Sikošek, Marijana. 2017. Kongresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 120
gresna dejavnost: vidiki privlačnosti destinacije
Preglednica 21: Delež mednarodnih in domačih srečanj v preteklem letu

Mednarodna srečanja Delež (v %)
Domača srečanja 49,1
Skupaj 50,9

100,00

Skoraj polovico vseh srečanj (49,1 %), ki so jih ponudniki organizira-
li v preteklem letu, je bilo mednarodnega značaja. Za 12 ponudnikov nis-
mo uspeli pridobiti podatka. Pri tem velja opozoriti, da so bili ponudni-
ki sicer v vzorec izbrani glede na organizacije mednarodnih srečanj, kar
pa ne pomeni, da organizirajo izključno takšne, ampak tudi tiste z doma-
čo udeležbo.
120 Za izdelavo kongresnega profila nas je zanimalo tudi, kolikšen je ob-
seg sredstev, ki se nameni za organizacijo srečanj. Iz predhodnih izkušenj
pri sporočanju finančnih podatkov smo z željo večje odzivnosti odgovo-
re oblikovali v odstotnih deležih, saj se je izkazalo, da anketirani ne želi-
jo dajati takšnih odgovorov. Razloga za to sta vsaj dva: eden je strah pred
razkritjem, drugi pa dejanska odsotnost finančnih podatkov zaradi raz-
ličnih evidenc podatkov (Sikošek idr. 2014). Ponudnike smo zato prosili,
naj navedejo rang sredstev, ki so jih njihove organizacije namenile za na-
jem dvoran, tehnične opreme, keteringa in za druge stroške. Tu smo ime-
li po pričakovanjih največ manjkajočih podatkov. Rezultati so prikazani
v preglednici 24.

Preglednica 22: Sredstva, namenjena za organizacijo srečanj po posameznih kategorijah

Vrednost 0
(v EUR) 1–500
501–1000
1001–1500
1501–2000
2001–3000
> 3000
Brez odgovora
Skupaj

Število 8 11 20 17 12 12 4 26 110
Najem dvoran 7,3 10,0 18,2 15,5 10,9 10,9 3,6 23,6 100,00
10 26 30 16 6 6 4 12 110
Delež (v %) 9,1 23,6 27,3 14,5 5,5 5,5 3,6 10,9 100,00
11 2 13 13 17 8 17 29 110
Najem teh- Število 10,0 1,8 11,8 11,8 15,5 7,3 15,5 26,4 100,00
nične opreme Delež (v %) 15 14 21 20 8 6 6 20 110
13,6 12,7 19,1 18,2 7,3 5,5 5,5 18,2 100,00
Ketering Število
Delež (v %)

Drugo Število
Delež (v %)
   115   116   117   118   119   120   121   122   123   124   125