Page 131 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 131
Priporočila za opremljenost šol z IKT in zagotavljanje informacijske podpore učiteljem

– Priporočila za opremljenost vrtcev z IKT.

Opredelitev računalniške opreme po prostorih zavoda
V tem poglavju so opredeljeni prostori, v katerih se na zavodih odvija učni
proces in vse spremljevalne dejavnosti, pri katerih se uporablja IKT-oprema.
Pri tem se navaja tipična opremo za posamezen prostor in namen.

Zbornica in kabinet:

– samostojni računalnik,
– prenosni računalnik,
– mrežna multifunkcijska naprava ali mrežni tiskalnik in optični čitalnik.

Računalniška učilnica, večpredstavna učilnica, specializirana računalniška
učilnica:

– samostojni računalnik,
– prenosni računalnik,
– interaktivna naprava (npr. interaktivna tabla ali projektor, zaslon na do-

tik),
– predstavitvena oprema,
– mrežna večopravilna naprava ali mrežni tiskalnik in optični čitalnik.

Splošna učilnica in specializirana učilnica/učilnica za praktični pouk:

– interaktivna naprava (npr. interaktivna tabla ali projektor, zaslon na do-
tik),

– samostojni računalnik,
– prenosni računalnik,
– mobilna računalniška oprema za predstavitve,
– statična računalniška oprema za predstavitve,
– mobilna računalniška učilnica (komplet opreme),
– samostojni računalnik z ustrezno specializirano spremljajočo opremo,
– računalniška oprema za videokonference – videokonferenčni sistem.

Knjižnica, mediateka, prostor za pripravo gradiv in prostor za dostop do
IKT za učence in občane:

– stacionarni računalnik,
– prenosni računalnik,
– mrežna multifunkcijska naprava ali mrežni tiskalnik in optični čitalnik.

129
   126   127   128   129   130   131   132   133   134   135   136