Page 134 - Čotar Konrad, Sonja, Štemberger, Tina. Ur. 2018. Strokovne podlage za didaktično uporabo informacijsko-komunikacijske tehnologije in priporočila za opremljenost šol. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 134
jaž Kljun, Viktorija Florjančič, Stanko Pelc in Marina Volk

Računalniška oprema za videokonference – videokonferenčni sistem
Oprema je namenjena za delo v manjših delovnih skupinah, podpirati mora
različne možnosti priklopa raznih multimedijskih naprav in se lahko uporab-
lja v povezavi z zaslonom ali s predstavitveno opremo.

Oprema:

– namizni ali prenosni računalnik,
– samostojna enota (z vgrajeno videokamero) s spremljajočo opremo

(npr. mikrofonom) oz. kartice in druga potrebna oprema, ki omogočajo
delovanje videokonferenčnega sistema.

Prostori, kjer se oprema nahaja:

– učilnica,
– sejna soba,
– kabinet,
– specializirana učilnica s statično računalniško opremo za predstavitve,
– prostor za pripravo digitalnih gradiv

Uporabniki opreme:

– učitelji in vzgojitelji, ravnatelji,
– učenci.

Uporabniki računalniške opreme na zavodu
V tem poglavju so opredeljeni uporabniki IKT-opreme in prostor uporabe.

Učitelj, vzgojitelj, predavatelj izvaja dejavnosti v:

– zbornici, kabinetu, sejni sobi,
– učilnici, računalniški učilnici,
– splošni učilnici, specializirani učilnici, učilnici za praktični pouk,
– knjižnici – mediateki in knjižnici – prostoru za pripravo gradiv,
– prostoru za dostop do IKT za učence in občane,
– računalniškem centru šole in
– doma.

Učenci (otroci, učenci, dijaki, študentje) izvajajo dejavnosti v:

– učilnici, računalniški učilnici,
– splošni učilnici, specializirani učilnici, učilnici za praktični pouk,
– knjižnici – mediateki in knjižnici – prostoru za pripravo gradiv,

132
   129   130   131   132   133   134   135   136   137   138   139