Page 320 - Kotnik, Vlado. 2018. Medijske etnografije: K antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja. Koper: Založba Univerze na Primorskem
P. 320
medijske etnografije: k antropološki imaginaciji medijev in komuniciranja

Slika 40: Kanal slovenskega youtuberja GamingBrlog s prek tisoč naročniki
Vir: https://www.youtube.com/user/GamingBrlog (zajem zaslonske slike: V. Kotnik)

Youtuberji, ki si želijo uspeha, morajo v projekte ekranizacije svojih
izdelkov ali samih sebe vključiti veliko drobnih, nevidnih operacij, da bi
povsem običajne youtuberske prakse dobile izjemne rezultate. Cel kup ko-
munikacijskih veščin in socializacijskih procesov se odvija, ko nek you-
tuber promovira svoj izdelek, skuša zgraditi mrežo sledilcev, naročnikov
ali zgolj somišljenikov, vzpostavlja osebni odnos z uporabniki in feni, in
ob vsem tem še razvijati oziroma krepiti digitalne priložnosti in možnos-
ti plodnih medčloveških odnosov, ki bodo zagotovili primeren odziv, do-
ber feedback.

Preidimo zdaj na drug primer, kjer mora ekranizacija prvenstveno po-
črpati vizualno plat videa. Svoj youtuberski projekt nam predstavi dvaind-
vajsetletna imetnica lepotnega kanala iz Tolmina. Takole nam ga predstavi
v intervjuju: »Kot gledalka s svojim uporabniškim računom sem na YouTubu
že veliko časa prisotna. Vedno sem rada gledala predvsem lepotne kanale in
se učila od drugih, ker … je to odličen vir novih informacij. Šele 25. januar-
ja 2013 sem se odločila, da bom postala aktivna, tudi sama sem želela deliti
svoje znanje na področju lepote z drugimi … Skratka, objavljam lepotne vi-
dee, amm … če rečem drugače, delim trike in nasvete, kako poudariti svojo
naravno lepoto. Širim informacije o lepotnih trendih. Moj kanal je nekakš-
na prva postojanka za lepoto … Ko enkrat začneš, si aktiven vsakodnevno.
Če že ne objavim novega videa, spremljam druge s podobnimi kanali, na ka-

320
   315   316   317   318   319   320   321   322   323   324   325