Page 75 - Kukanja, Marko (ur.). 2019. Trajnostno upravljanje s turistično destinacijo Mediteranska Slovenija. Koper: Založba Univerze na Primorskem.
P. 75
Trajnostno upravljanje z destinacijo

Preglednica 2.6 Nadaljevanje s prejšnje strani

Podrocˇje/indikator za destinacije (1) Indikator za ponudnike (1)

6. Mehka (trajnostna) mobilnost

6.a Destinacija ima izdelano Da/ne,
strategijo mehke mobilno- priloži-
sti, v kateri so opredeljeni te do-
ukrepi za zmanjševanje ne- kazilo
gativnih vplivov transporta
in turizma na destinacijo.
Destinacija spodbuja peša-
cˇenje in kolesarjenje ter za-
gotavlja (gradi in vzdržuje)
ustrezno infrastrukturo.

6.b Število tocˇk (mest) za iz- Število, Podjetje ponuja/omogocˇa Da/ne, 75
posojo koles, e-koles, elek- vir izposojo koles, e-koles, ele- priloži-
tricˇnih koles ter javnih ele- ktricˇnih koles ter zagota- te do-
ktricˇnih polnilnic. vlja možnost polnjenja ba- kazilo
terij vozil na elektricˇni po-
gon ali promovira podjetja,
ki navedene storitve nu-
dijo. Podjetje tovrstno po-
nudbo vkljucˇuje v svoje tu-
risticˇne proizvode.

6.c Destinacija promovira in Da/ne, Podjetje promovira mehko Da/ne,

obiskovalce motivira k priloži- mobilnost ter goste motivi- priloži-

uporabi mehke mobilnosti. te do- ra za njeno uporabo. te do-

kazilo kazilo

Opombe (1) Vrednost/dokazilo. Povzeto po Apih in Ramos (2018), Novak idr. (2015)
in Global Sustainable Tourism Council (https://www.gstcouncil.org).

delitev okoljskega znaka,36 morajo izpolnjevati vsaj 65 % vseh krite-
rijev. Tocˇkovalnika za posamezne indikatorje nismo oblikovali, ven-
dar predlagamo enakomerno razporeditev tocˇk med posameznimi
skupinami atributov. Porocˇilo s priporocˇili in sklep se posredujeta
posameznemu zelenemu koordinatorju.

5. korak: Opredelitev prednostnih aktivnosti in dolocˇitev akcijskega
nacˇrta

Ko zeleni koordinator prejme revizijsko porocˇilo, je odgovoren za
pripravo akcijskega nacˇrta. Koordinator organizira srecˇanje zelene

36. Predloga okoljskega znaka ne podajamo, vendar predlagamo, da naj ta smiselno
poudari znacˇilnosti lokalnega okolja (v logotipu je smiselno zajeti elemente, kot so
morje, soline, galebi, istrska koza itd.).
   70   71   72   73   74   75   76   77   78   79   80