Page 59 - Petelin, Ana, et al. 2019. Eds. Zdravje otrok in mladostnikov / Health of Children and Adolescents. Proceedings. Koper: University of Primorska Press
P. 59
EC, L., 2016. Povezanost med količino in intenzivnostjo gibalne/športne ak-� the frequency and duration of organized outdoor activities 57
tivnosti ter gibalnimi sposobnostmi otrok starih od 6 do 9 let: magistrsko
delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani: Pedagoška fakulteta.
MALČIČ, B. and MARIČ-JURISIN, S., 2017. Physical activity as an education-
al dimension in the contemporary pre-school curricula in the world and
in Serbia. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), vol. 17, no. 1,
pp.40 – 47. DOI:10.7752/jpes.2017.s1007
MARINŠEK, M. and KOVAČ, M., 2018. Beliefs of Slovenian early childhood
educators regarding the implementation of physical education. European
physical education review, pp. 1-16, doi: 10.1177/1356336X18761538.
PIŠOT, R., ZAVRŠNIK, J. and KROPEJ, L. V., 2005. Gibalna/športna aktivnost
za zdravje otrok in mladostnikov. Koper: Univerza na Primorskem:
Znanstveno-raziskovalno središče, Inštitut za kineziološke raziskave,
Univerzitetna založba Annales.
PIŠOT, R., PLEVNIK, M. and ŠIMUNIČ, B., 2010. Gibalna/športna deja-
vnost kot dejavnik trajnostnega razvoja in kakovosti življenja sodob-
nega človeka: pozni ukrepi zgodnjih opozoril. In: Duh, M. (ur.), Okolje
kot edukacijska vrednota: znanstvena monografija. Maribor, RIS Dvorec
Rakičan, pp. 105–121.
RETAR, I., PLEVNIK, M. and JELOVČAN, G, 2012. Kompetentno poučevanje
gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot
naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti. In: Pišot, R.
et al. (ur.), Otrok v gibanju za zdravo staranje : prispevki = Child in mo-
tion for healthy aging : contributions. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
ŠKOF, B., 2007. Šport po meri otrok in mledostnikov: pedagoško-psihološki vidik
kondicijske vadbe mladih. Ljubljana: Fakulteta za šport.
THOMPSON COON J., BODDY, K., STEIN, K., WHEAR, R., BARTON, J. and
DEPLEDGE, M.H., 2011. Does participating in physical activity in out-
door natural environments have a greater effect on physical and mental
wellbeing than physical activity indoors? A systematic review. Environ-
mental Science & Technology, vol. 45, no. 5, pp. 1761–1772.
VALENČIČ ZULJAN, M. and BLANUŠA TROŠELJ, D., 2014. Profesional-
ni razvoj vzgojiteljev z vidika vzgojiteljevih pojmovanj. AS. Andragoška
spoznanja, vol. 20, no. 1, pp. 43–60.
VOLJČ, B., 2015. Aktivno in zdravo staranje za aktivno in zdravo starost. Anal-
itsko poročilo DP4 projekta AHA.SI. Ljubljana: Inštitut Emonicum za
zdravo in aktivno življenje.
VOLMUT, T., 2014. Z merilnikom pospeška izmerjena gibalna športna aktivnost
mlajših otrok in analiza izbranih intervencij: Doktorska disertacija. Kop-
er: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta
tivnosti ter gibalnimi sposobnostmi otrok starih od 6 do 9 let: magistrsko
delo. Ljubljana: Univerza v Ljubljani: Pedagoška fakulteta.
MALČIČ, B. and MARIČ-JURISIN, S., 2017. Physical activity as an education-
al dimension in the contemporary pre-school curricula in the world and
in Serbia. Journal of Physical Education and Sport ® (JPES), vol. 17, no. 1,
pp.40 – 47. DOI:10.7752/jpes.2017.s1007
MARINŠEK, M. and KOVAČ, M., 2018. Beliefs of Slovenian early childhood
educators regarding the implementation of physical education. European
physical education review, pp. 1-16, doi: 10.1177/1356336X18761538.
PIŠOT, R., ZAVRŠNIK, J. and KROPEJ, L. V., 2005. Gibalna/športna aktivnost
za zdravje otrok in mladostnikov. Koper: Univerza na Primorskem:
Znanstveno-raziskovalno središče, Inštitut za kineziološke raziskave,
Univerzitetna založba Annales.
PIŠOT, R., PLEVNIK, M. and ŠIMUNIČ, B., 2010. Gibalna/športna deja-
vnost kot dejavnik trajnostnega razvoja in kakovosti življenja sodob-
nega človeka: pozni ukrepi zgodnjih opozoril. In: Duh, M. (ur.), Okolje
kot edukacijska vrednota: znanstvena monografija. Maribor, RIS Dvorec
Rakičan, pp. 105–121.
RETAR, I., PLEVNIK, M. and JELOVČAN, G, 2012. Kompetentno poučevanje
gibalnih/športnih aktivnosti otrok s posebnostmi v gibalnem razvoju kot
naložba za ohranjanje kakovosti življenja v pozni starosti. In: Pišot, R.
et al. (ur.), Otrok v gibanju za zdravo staranje : prispevki = Child in mo-
tion for healthy aging : contributions. Koper: Univerza na Primorskem,
Znanstveno-raziskovalno središče, Univerzitetna založba Annales.
ŠKOF, B., 2007. Šport po meri otrok in mledostnikov: pedagoško-psihološki vidik
kondicijske vadbe mladih. Ljubljana: Fakulteta za šport.
THOMPSON COON J., BODDY, K., STEIN, K., WHEAR, R., BARTON, J. and
DEPLEDGE, M.H., 2011. Does participating in physical activity in out-
door natural environments have a greater effect on physical and mental
wellbeing than physical activity indoors? A systematic review. Environ-
mental Science & Technology, vol. 45, no. 5, pp. 1761–1772.
VALENČIČ ZULJAN, M. and BLANUŠA TROŠELJ, D., 2014. Profesional-
ni razvoj vzgojiteljev z vidika vzgojiteljevih pojmovanj. AS. Andragoška
spoznanja, vol. 20, no. 1, pp. 43–60.
VOLJČ, B., 2015. Aktivno in zdravo staranje za aktivno in zdravo starost. Anal-
itsko poročilo DP4 projekta AHA.SI. Ljubljana: Inštitut Emonicum za
zdravo in aktivno življenje.
VOLMUT, T., 2014. Z merilnikom pospeška izmerjena gibalna športna aktivnost
mlajših otrok in analiza izbranih intervencij: Doktorska disertacija. Kop-
er: Univerza na Primorskem, Pedagoška fakulteta