Page 7 - Studia Universitatis Hereditati, vol 11(2) (2023)
P. 7
Vsebina
Contents
Contenuti
7
ti 9 Neža Čebron Lipovec
Editorial
Uvodnik
ta 13 ‘Between Myself and Myself Lies my True Country’: Exploring the Dissonant Legacy of Colonial Worlds
Michèle Baussant
as a Researcher and as an Heiress
di »Med mano in menoj leži moja resnična dežela«: raziskovanje disonantne zapuščine
kolonialnih svetov kot raziskovalka in dedinja
Maria Kokkinou
27 Remembering the Former Eastern Bloc: Who Owns the Legacy – the Case of Těchonín
here 43 Tales from the Greek-Albanian Borderland: Memory of Violence and Displacement in Western Epirus
Spomin na nekdanji vzhodni blok: kdo je lastnik zapuščine – primer Těchonín
Pierre Sintès
Zgodbe z grško-albanskega obmejnega območja: spomin na nasilje in razseljenost v zahodnem
Epiru
Catherine Perron
67 A Visible Sign with a “Quiet Gesture”? The Documentation Centre for Displacement, Expulsion,
Reconciliation in Berlin
Vidni znak s »tiho gesto«? Dokumentacijski center za razseljenost, izgon in spravo v Berlinu
Petra Kavrečič
91 Everyday Life in the Borderland Area Between Yugoslavia and Italy After WWII, the Case of Northern
Istria
Vsakdanje življenje v obmejnem prostoru med Jugoslavijo in Italijo
po drugi svetovni vojni, primer severne Istre
studiauniversitatis
Neža Čebron Lipovec, Aleksej Kalc
111 The Primary School in Postwar Koper/Capodistria as a Social Laboratory
Osnovna šola v povojnem Kopru/Capodistrii kot socialni laboratorij