Page 117 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
P. 117

delovni spomin. Stimulacije, ki temeljijo na melodijah pri petju in vajah za razlikovanje
           tonov, izboljšajo slušno obdelavo in razumevanje jezika. Kombinirani pristopi vključuje­
           jo ritem, melodijo, veččutne elemente, gibanje, vizualne pripomočke in interaktivne di­
           gitalne tehnologije, ki skupaj krepijo asociacije z zvoki in s črkami ter tekoče branje. Te
           intervencije so v skladu z Gardnerjevo teorijo več inteligenc. Spodbujajo individualizi­
           rano učenje in angažma učencev. Praktične strategije za integracijo zajemajo usklajeva­
           nje glasbenih dejavnosti z bralnimi cilji, vključevanje kratkih, strukturiranih sej v redni
           šolski urnik ter uporabo digitalnih orodjij za prilagojeno učenje in povratne informa­
           cije v realnem času, ki združujejo veččutne elemente. Programi usposabljanja učiteljev
           so ključni za pridobitev potrebnih veščin za učinkovito izvajanje teh strategij. Omejitve
           so majhne velikosti vzorcev, kratko trajanje intervencij in metodološka variabilnost, ki
           predstavlja izziv pri posploševanju ugotovitev. Holistične glasbene stimulacije, ki zdru­
           žujejo ritem in melodijo, so lahko koristne za učenje in akademsko uspešnost, osebno
           rast ter splošno dobro počutje učencev z disleksijo.                 Jovana Blagojević ◆ THE EFFECTS OF MUSICAL STIMULATION ON CHILDREN WITH DYSLEXIA















































                                                                           117
   112   113   114   115   116   117   118   119   120   121   122