Page 7 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
P. 7

Kazalo ◆ Contents


               Branka Rotar Pance
           9   Uvodnik
               Editorial


               Nikolina Matoš, Srđan Stanojević
           13  The Educational Potential of YouTube Channels for Teaching and Learning
               Music in Various Contexts
               Raziskava izobraževalnega potenciala YouTube kanalov za poučevanje in učenje glasbe
               v različnih kontekstih


               Miha Nahtigal
           35  Kompozicijski proces ustvarjanja mladinske operete v 21. stoletju: analiza
               z orodji aplikativne psihologije
               The Process of Composing Youth Operetta in the Twenty-First Century: Analysis
               Using the Tools of Applied Psychology

               Katarina Kompan Erzar, Katarina Habe
           59  The Capacity of Youth Opera to Enhance the Emotional Skills of Younger
               Adolescents Potencial mladinske opere za razvijanje čustvene kompetentnosti
               pri mlajših mladostnikih

               Erik Šmid
           77  Krmarjenje med Scilo in Karibdo: izzivi in pasti izbire repertoarja
               za srednješolske zbore
               Navigating Between Scylla and Charybdis: Challenges and Pitfalls in Repertoire Selection
               for High School Choirs


               Jovana Blagojević
           97  The Effects of Musical Stimulation on Children With Dyslexia
               Učinki glasbene stimulacije na otroke z disleksijo


               Anja Ivec
           119  Heribert Svetel kot ljubiteljski in profesionalni glasbenik
               Heribert Svetel as an Amateur and a Professional Musician

               Natalija Šimunovič
           121  Glasbena samopodoba učencev v glasbeni šoli in vloga učitelja
               pri njenem oblikovanju
               Musical Self-Concept of Music School Students and the Role of a Teacher in Shaping It
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12