Page 7 - Glasbenopedagoški zbornik Akademije za glasbo v Ljubljani
P. 7
Kazalo ◆ Contents
Branka Rotar Pance
9 Uvodnik
Editorial
Nikolina Matoš, Srđan Stanojević
13 The Educational Potential of YouTube Channels for Teaching and Learning
Music in Various Contexts
Raziskava izobraževalnega potenciala YouTube kanalov za poučevanje in učenje glasbe
v različnih kontekstih
Miha Nahtigal
35 Kompozicijski proces ustvarjanja mladinske operete v 21. stoletju: analiza
z orodji aplikativne psihologije
The Process of Composing Youth Operetta in the Twenty-First Century: Analysis
Using the Tools of Applied Psychology
Katarina Kompan Erzar, Katarina Habe
59 The Capacity of Youth Opera to Enhance the Emotional Skills of Younger
Adolescents Potencial mladinske opere za razvijanje čustvene kompetentnosti
pri mlajših mladostnikih
Erik Šmid
77 Krmarjenje med Scilo in Karibdo: izzivi in pasti izbire repertoarja
za srednješolske zbore
Navigating Between Scylla and Charybdis: Challenges and Pitfalls in Repertoire Selection
for High School Choirs
Jovana Blagojević
97 The Effects of Musical Stimulation on Children With Dyslexia
Učinki glasbene stimulacije na otroke z disleksijo
Anja Ivec
119 Heribert Svetel kot ljubiteljski in profesionalni glasbenik
Heribert Svetel as an Amateur and a Professional Musician
Natalija Šimunovič
121 Glasbena samopodoba učencev v glasbeni šoli in vloga učitelja
pri njenem oblikovanju
Musical Self-Concept of Music School Students and the Role of a Teacher in Shaping It