Page 5 - Spodbujanje učinkovitega učenja: zbornik povzetkov strokovne konference
P. 5
azalo | Contents
7 Uvod
8 Pomembnost zgodnjega razvijanja organizacijskih veščin pri otrocih
s posebnimi potrebami
The Importance of Early Development of Organizational Skills in Children
with Special Needs
Aleksandra Čergan Ristić
9 Mentorstvo od poučevanja do usmerjanja
Mentorship from Teaching to Supervision
Alenka Jereb
10 Šolska knjižnica – gradnik medpredmetnega povezovanja
School Library – a Place for Building Cross-Curricular Links
Andreja Urbanec
11 Učenje plavanja po načelih formativnega spremljanja
Learning to Swim According to Formative Assessment Principles
Andreja Žinko
12 Aktivno učenje naravoslovja pri učencih Romih
Active Learning of Science in Romany Pupils
Anela Vukalić
13 Od šolskega praga do bele Ljubljane: povezovanje med predmeti in učenci
podeželske in mestne šole
From School Doorstep to the Vastness of Ljubljana: Interdisciplinary Integration
and Pupils from Rural and Urban School
Anita Čelhar
14 Razvoj sposobnosti glasovnega zavedanja z didaktičnimi igrami
Development of Phonological Awareness through Didactic Games
Barbara Bednjički Rošer
15 Sodelovalno učenje, igra in gibalna aktivnost
Cooperative Learning, Playing and Physical Activity
Barbara Bočkor Starc
16 Medpredmetno povezovanje angleščine z matematiko
v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Cross-Curricular Integration of English and Maths in the 1st Educational Period
Emelina Vidrih
17 Uporaba kamišibaja za spodbujanje sodelovalnega učenja
Using Kamishibai for Encouragement of Collaborative Learning
Ingrid Bizjak Ergaver
18 Spodbujanje aktivnega učenja nemščine – ko učilnica postane ordinacija,
učenci pa motivirani igralci vlog
Encouragement of Active Learning of German – When a Classroom Becomes
a GP Surgery and the Students Motivated Role Players
Jana Čemas
3
7 Uvod
8 Pomembnost zgodnjega razvijanja organizacijskih veščin pri otrocih
s posebnimi potrebami
The Importance of Early Development of Organizational Skills in Children
with Special Needs
Aleksandra Čergan Ristić
9 Mentorstvo od poučevanja do usmerjanja
Mentorship from Teaching to Supervision
Alenka Jereb
10 Šolska knjižnica – gradnik medpredmetnega povezovanja
School Library – a Place for Building Cross-Curricular Links
Andreja Urbanec
11 Učenje plavanja po načelih formativnega spremljanja
Learning to Swim According to Formative Assessment Principles
Andreja Žinko
12 Aktivno učenje naravoslovja pri učencih Romih
Active Learning of Science in Romany Pupils
Anela Vukalić
13 Od šolskega praga do bele Ljubljane: povezovanje med predmeti in učenci
podeželske in mestne šole
From School Doorstep to the Vastness of Ljubljana: Interdisciplinary Integration
and Pupils from Rural and Urban School
Anita Čelhar
14 Razvoj sposobnosti glasovnega zavedanja z didaktičnimi igrami
Development of Phonological Awareness through Didactic Games
Barbara Bednjički Rošer
15 Sodelovalno učenje, igra in gibalna aktivnost
Cooperative Learning, Playing and Physical Activity
Barbara Bočkor Starc
16 Medpredmetno povezovanje angleščine z matematiko
v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Cross-Curricular Integration of English and Maths in the 1st Educational Period
Emelina Vidrih
17 Uporaba kamišibaja za spodbujanje sodelovalnega učenja
Using Kamishibai for Encouragement of Collaborative Learning
Ingrid Bizjak Ergaver
18 Spodbujanje aktivnega učenja nemščine – ko učilnica postane ordinacija,
učenci pa motivirani igralci vlog
Encouragement of Active Learning of German – When a Classroom Becomes
a GP Surgery and the Students Motivated Role Players
Jana Čemas
3