Page 7 - Spodbujanje učinkovitega učenja: zbornik povzetkov strokovne konference
P. 7
Učenje opismenjevanja s fonomimično metodo
Literacy Learning with the Phonomimic Method
Marijana Kavčič

33 Spremembe so stalnica našega življenja
Changes Represent a Constant Part of Our Lives
Maruša Šegec

34 Bralna delavnica za motiviranje in razvijanje pozitivnega odnosa do branja
Reading Workshop for Motivating and Developing a Positive Attitude
towards Reading
Mateja Tomažič Jakac

35 Dokažem svoje znanje: formativno spremljanje
Knowledge Evaluation: Formative Assessment
Mateja Tomažič

36 Z bansi do znanja
With Bansi to Knowledge
Mihela Resnik

37 Spodbujanje razvoja finomotoričnih spretnosti v 1. razredu
Promoting the Development of Finomotor Skills in 1st Class
Mojca Štembergar

38 Medpredmetno povezovanje z angleščino v 1. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Cross-Curricular Linking with English in the First Educational Triad
Nataša Jerman

39 Medgeneracijsko sodelovanje v luči povezovanja
Intergenerational Cooperation in the Light of Integration
Nataša Štebe

40 Spodbujanje govora z glasbenimi dejavnostmi
Encouraging Speech through Musical Activities
Nataša Živkovič in Barbara Kopačin

41 Didaktični pristop pripovedovanja zgodb in realizacija medpredmetnih povezav
A Didactic Approach to Storytelling and the Realisation of Interdisciplinary
Connections
Petra Pugelj Peca

42 Fleksibilno pohištvo in inovativno učno okolje
Flexible Furniture and Innovative Learning Environment
Polonca Logar Avbelj

43 Veččutno učenje o zeliščih
Mulitisensory Learning about Herbs
Renata Štefančič

44 Kako s posnetkom učne ure vzpodbujati miselno aktivnost učencev
pri njihovem samostojnem učenju na daljavo?
How to Facilitate Student Cognitive Engagement in Their Independent
Distance Learning?
Romina Plešec Gasparič in Milena Valenčič Zuljan

5
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12