Page 146 - Možnosti aktivnega staranja strokovnih delavcev v vzgoji in izobraževanju s postopnim uvajanjem mladih v poklice.
P. 146
eratura
http://governancefocus.blogspot.com/2007/04/older-worker-recruiting
-retention.html
Options for Retirement – Scotland. (B. l.). https://www.nasuwt.org.uk/uploads/assets/
uploaded/4ffac36d-83cb-4ce7-9d1a93e3511e5e13.pdf
Pečjak, V. (2007). Psihologija staranja. Samozaložba.
Pedagogov vse več, država brez dolgoročnega plana. (2018, 30. avgust). Dostop.si.
https://www.dostop.si/pedagogov-vse-vec-drzava-brez-dolgorocnega-plana/
Persson, M. (ur.). (2006). A vision of European teaching and learning: Perspectives on the
new role of the teacher. The Learning Teacher Network.
Phillips, R. (2002). Relective teaching of history 11–18: Meeting standards and applying
research. Continuum.
Plevnik, T. (ur.). (2004). Učiteljski poklic v Evropi: profil, trendi, hotenja; poročilo 3: delovne
razmere in plačilo; nižje splošno sekundarno izobraževanje. Ministrstvo za šolstvo,
znanost in šport.
Podpeskar, M. (1999). Mnenja študentov razrednega pouka o praktičnem usposablja-
nju na Pedagoški fakulteti v Ljubljani [neobjavljeno diplomsko delo). Univerza v
Ljubljani.
Pšeničny, A. (2008). Prepoznavanje in preprečevanje izgorelosti. https://www.burnout
.si/uploads/clanki/izgorelost20poljudni/08_11DidaktaIzgorelost.pdf
Puklek Levpušček, M. (2007). Kompetence učiteljev – mentorjev študentov. V C. Peklaj
(ur.), Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev (str. 49–58). Center za pedagoško
izobraževanje Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Ramovš, J., Ramovš, K., Grebenšek, T., Gorenc Vujović, A., in Ogrin, A. (2019). Aktivno
in zdravo staranje – prakse in zakonodaja (raziskovalna študija). Inštitut Antona
Trstenjaka.
Resolucija o Nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za
obdobje 2013–2020. (2013). Uradni list Republike Slovenije, (90). https://www
.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2013-01-3262
Resolucija o nacionalnem programu varnosti in zdravja pri delu 2018–2027. (2018).
Uradni list Republike Slovenije, (23). https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop
=2018-01-0956
Roness, D., in Smith, K. (2010). Stability in motivation during teacher education. Jour-
nal of Education for Teaching, 36(2), 169–185.
Scottish Public Pension Agency. (B. l.). About the Scottish Teachers’ 2015 scheme. https:
//pensions.gov.scot/teachers/about-teachers-pensions/scottish-teachers
-pension-scheme-2015
Slovensko gospodarsko in raziskovalno združenje. (2007). Upokojitvena starost v čla-
nicah EU. https://www.ijs.si/ijsw/NPS/Arhiv-2007?action=AttachFile&do
=get&target=OI40-2007.doc
Statens Pensjonskasse. (2021). AFP (Avtalefesta pensjon). https://www.spk.no/Pensjon
/avtalefesta-pensjon-afp/
144
http://governancefocus.blogspot.com/2007/04/older-worker-recruiting
-retention.html
Options for Retirement – Scotland. (B. l.). https://www.nasuwt.org.uk/uploads/assets/
uploaded/4ffac36d-83cb-4ce7-9d1a93e3511e5e13.pdf
Pečjak, V. (2007). Psihologija staranja. Samozaložba.
Pedagogov vse več, država brez dolgoročnega plana. (2018, 30. avgust). Dostop.si.
https://www.dostop.si/pedagogov-vse-vec-drzava-brez-dolgorocnega-plana/
Persson, M. (ur.). (2006). A vision of European teaching and learning: Perspectives on the
new role of the teacher. The Learning Teacher Network.
Phillips, R. (2002). Relective teaching of history 11–18: Meeting standards and applying
research. Continuum.
Plevnik, T. (ur.). (2004). Učiteljski poklic v Evropi: profil, trendi, hotenja; poročilo 3: delovne
razmere in plačilo; nižje splošno sekundarno izobraževanje. Ministrstvo za šolstvo,
znanost in šport.
Podpeskar, M. (1999). Mnenja študentov razrednega pouka o praktičnem usposablja-
nju na Pedagoški fakulteti v Ljubljani [neobjavljeno diplomsko delo). Univerza v
Ljubljani.
Pšeničny, A. (2008). Prepoznavanje in preprečevanje izgorelosti. https://www.burnout
.si/uploads/clanki/izgorelost20poljudni/08_11DidaktaIzgorelost.pdf
Puklek Levpušček, M. (2007). Kompetence učiteljev – mentorjev študentov. V C. Peklaj
(ur.), Mentorstvo in profesionalna rast učiteljev (str. 49–58). Center za pedagoško
izobraževanje Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani.
Ramovš, J., Ramovš, K., Grebenšek, T., Gorenc Vujović, A., in Ogrin, A. (2019). Aktivno
in zdravo staranje – prakse in zakonodaja (raziskovalna študija). Inštitut Antona
Trstenjaka.
Resolucija o Nacionalnem programu izobraževanja odraslih v Republiki Sloveniji za
obdobje 2013–2020. (2013). Uradni list Republike Slovenije, (90). https://www
.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop=2013-01-3262
Resolucija o nacionalnem programu varnosti in zdravja pri delu 2018–2027. (2018).
Uradni list Republike Slovenije, (23). https://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?sop
=2018-01-0956
Roness, D., in Smith, K. (2010). Stability in motivation during teacher education. Jour-
nal of Education for Teaching, 36(2), 169–185.
Scottish Public Pension Agency. (B. l.). About the Scottish Teachers’ 2015 scheme. https:
//pensions.gov.scot/teachers/about-teachers-pensions/scottish-teachers
-pension-scheme-2015
Slovensko gospodarsko in raziskovalno združenje. (2007). Upokojitvena starost v čla-
nicah EU. https://www.ijs.si/ijsw/NPS/Arhiv-2007?action=AttachFile&do
=get&target=OI40-2007.doc
Statens Pensjonskasse. (2021). AFP (Avtalefesta pensjon). https://www.spk.no/Pensjon
/avtalefesta-pensjon-afp/
144